کد خبر: ۷۱۳۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
تعداد بازدید: ۲۴۸
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی استان خراسان رضوی ضمن اعلام خبر تعطیلی مدارس در شهرستان فریمان، گفت: خوشبختانه تاکنون خسارت مالی و جانی در مدارس شهرستان فریمان گزارش نشده است.
زلزله ۶ ریشتری مشهد، مدارس را تعطیل کردبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی استان خراسان رضوی ضمن اعلام خبر تعطیلی مدارس در شهرستان فریمان، گفت: خوشبختانه تاکنون خسارت مالی و جانی در مدارس شهرستان فریمان گزارش نشده است.
 
محمدرضا فرهادی‌نیا، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی استان خراسان رضوی با توجه به وقوع زمین لرزه و پس لرزه‌های اخیر در استان ادامه داد: خوشبختانه این حوادث هیچ گونه خسارت مالی و جانی در مدارس برجای نگداشت.

وی افزود: مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی با ریاست آموزش و پرورش شهرستان فریمان که مرکز زمین لرزه گزارش شده است تماس داشته و وی را مامور کرده که با هماهنگی فرمانداری به تمام مدارس به خصوص مدارس «سفید سنگ» مراجعه و حوادث احتمالی را گزارش و بر اساس آن تمهیدات لازم را برای امنیت دانش آموزان فراهم کنند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی استان خراسان رضوی گفت: هم‌چنین به دستور فرمانداری تمام مدارس شهرستان فریمان امروز تعطیل اعلام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: