کد خبر: ۷۱۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۲
آمارها نشان می‌دهد قاچاق کودکان در انگلیس به بالاترین رکورد ثبت شده تاکنون رسیده است.
رکورد بالای قاچاق کودکان در انگلیسبه گزارش  خبرداغ به نقل از  ایسنا، آخرین بررسی آژانس ملی جرایم انگلیسی حاکی از آن است که قاچاق کودک در این کشور در یک سال افزایش ۳۰ درصدی داشته که به بالاترین رکورد رسیده است.

طبق بررسی این آژانس در سال ۲۰۱۶، تعداد کودکان ارجاع یافته به مکانیزم ارجاع ملی انگلیس (NRM) که قربانیان قاچاق انسان را شناسایی می‌کند به ۱۲۷۸ نفر رسیده که بالاترین رقم ثبت شده، بوده است. بیش از یک سوم تمامی قربانیان قاچاق انسان، کودکان زیر ۱۸ سال بوده‌اند و اکثریت آنان مجبور به انجام جرائمی همچون کشت حشیش شده‌اند.

در مجموع مکانیزم ارجاع ملی انگلیس در سال ۲۰۱۶ میلادی ۳۸۰۵ قربانی قاچاق شناسایی کرده که نسبت به سال ۲۰۱۵ افزایش ۱۷ درصدی داشته است. قاچاق کودکان شامل افرادی می‌شود که در انگلیس قاچاق شده یا از کشورهای دیگر به انگلیس قاچاق شده‌اند.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، بررسی‌ها نشان می‌دهد کشورهای درگیر جنگ و بی ثباتی همچون افغانستان، اریتره، عراق، سودان، پاکستان و سوریه بیشترین آمار کودکان قاچاق را دارند که تایید می‌کند کودکان فراری از جنگ و بی‌ثباتی، در برابر قاچاق و سوء استفاده‌های دیگر آسیب پذیر هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: