کد خبر: ۷۱۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
تعداد بازدید: ۳۹۲
اگر دوست دارید به سبک مرد آهنین در هوا پرواز کنید و البته پول کافی هم در اختیار دارید می توانید یک ابزار پروازی خاص را خریداری کنید تا به راحتی در آسمان غوطه ور شوید.
 یک شرکت نوپای انگلیسی اسباب بازی گران قیمت ۲۵۰ هزار دلاری را روانه بازار کرده که با بستن آن به دست ها و پشت خود می توانید بدون استفاده از چتر یا سوار شدن در هواپیما یا بالن در هوا پرواز کنید.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، این بسته پروازی به هر فردی امکان می دهد به طور مستقل در هوا حرکت کند و لذت مشاهده پرواز قهرمانان فیلم های علم و تخیلی را در جهان واقعی تجربه کند.
 
 پرواز به سبک مرد آهنین

در این محصول از شش توربین گازی کوچک استفاده شده که با اتصالشان به دور بازوها و حرکتشان انرژی لازم برای بلند کردن انسان از روی زمین به وجود می آید. این ابزار قدرت مانور کافی هم دارد تا فرد پس از بلند شدن از روی زمین بتواند در هوا جابجا شود.

برای اینکه افراد در حین استفاده از این ابزار خود را کاملا به جای مرد آهنین جا بزنند، در آن از امکانات دیگری مانند یک کلاه کاسکت دارای نمایشگر استفاده شده است. این کلاه کاسکت بر روی نمایشگر خود اطلاعاتی مانند میزان سوخت باقیمانده را از طریق اتصال به یک شبکه وای – فای به نمایش می گذارد.

به نقل از دیجیتال ترندز،با استفاده از این ابزار هر فردی می تواند در ساعت چندصدمتری جابجا شود. عرضه عمومی این محصول از هفته آینده آغاز می شود و البته قرار است مدل به روزشده و بهتری از آن ظرف سه تا شش ماه آینده در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. با توجه به قیمت بالا بعید است استقبال زیادی از محصول یاد شده به عمل آید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: