کد خبر: ۷۱۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
تعداد بازدید: ۱۰۵۴
کارشناس سازمان هواشناسی احتمال سیلاب و آبگرفتگی معابر برای 12 و 13 فروردین را جدی اعلام کرد.
هشدار جدی هواشناسی برای سیزده بدربه گزارش خبرداغ ، محمد اصغری گفت: موج اصلی سامانه ای که در حال ورود به کشور است روزهای شنبه و یکشنبه و حتی دوشنبه آینده بارش های قابل توجهی به همراه خواهد داشت.

 

 

وی افزود: اکنون سامانه ای که چند روز گذشته هوای کشور را تحت تاثیر قرار داده بود در حال خروج از مرزهای شرقی است و سامانه جدید از شمال غرب کشور در حال ورود است.

 

 

اصغری افزود: سامانه جدید نیز ابتدا استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی همچنین با گذشت زمان کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه، ایلام و شمال خوزستان و با تاخیر چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد، بوشهر و جزیره خارک را تحت تاثیر بارش قرار می دهد.

 

 

اصغری با بیان اینکه سامانه جدید بارشی تا پایان هفته، نیمه شرقی کشور را نیز فرامی گیرد، گفت: بهترین زمان برای بازگشت مسافران نوروزی در نیمه غربی روز پنجشنبه و در نیمه شرقی روز جمعه است./صدا و سیما

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: