کد خبر: ۷۱۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۴۳۵
به همت تیم هلال احمر، گردشگران درجزیره هندورابی به صورت رایگان ویزیت شدند.
ویزیت رایگان گردشگران تور هندورابی توسط هلال احمربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، 30 نفر از گردشگران تور هندورابی دیروز 7 فروردین در جزیره آرامش توسط پزشک هلال احمر رایگان ویزیت شدند.

به گفته حبیب درگاهی سرپرست هلال احمر جزیره کیش این خدمات دهی علاوه برگردشگران برای ساکنان جزیره هندورابی نیز انجام می شود و با تمهیدات اندیشیده شده توسط پایگاه هلال احمر هندورابی دارو نیز دراختیار بیماران قرار می گیرد.

تیم های هلال احمر هرساله با استقرار در نقاط مختلف جزیره کیش نسبت به خدمات رسانی به گردشگران وشهروندان جزیره کیش اقدام می کنند . امسال نیز به همت تیم های امدادی هلال احمر کیش 20 پایگاه درمناطقی مانند کمپ های چادری و کمپ نمایشگاه بین المللی  ، فرودگاه، بندر، کشتی یونانی، حریره، پلاژهای آقایان وبانوان، اسکله تفریحی و... مستقر شده اند و درمحل به آسیب دیدگان خدمات رسانی می کنند و براساس دستور پزشک هلال احمر ، دارو دراختیار مراجعان قرار می دهند.

هلال احمر کیش با 80 امدادگر و 5 پزشک علاوه برپایگاههای ثابت دارای 6 پایگاه سیار نیز هست که این پایگاهها درجزیره کیش، بنادر چارک، آفتاب و جزیره هندورابی به مردم خدمات رسانی می کنند.

به گفته درگاهی واحد جوانان مرکز مستقل کیش نیز همزمان با سراسر کشور طرح 'ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ' را در 9 پایگاه ثابت و 6 پایگاه سیار (سحاب ) با همکاری 36 نفر اغاز کرده است.

وی هدف از این طرح را ترویج فرهنگ صحیح رانندگی، رعایت نکات مهم بهداشت در سفر ، حفظ زیست بوم و محیط زیست عنوان کرد .
سرپرست هلال احمر کیش اظهار کرد : اعضای جوانان در این طرح اقدام به توزیع بروشورهای ایمنی ، بهداشتی و ارائه خدماتی همچون کنترل فشار خون وتست قند خون کرده اند.

گفتنی است از 25 اسفند تا 7 فروردین 2 هزار و890 مراجعه به پایگاههای هلال احمر انجام شده است که از این تعداد 16 نفر به بیمارستان اعزام شده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: