کد خبر: ۷۱۳۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
تعداد بازدید: ۳۴۳
سفیر اکوادور با حضور در شوش و پس از بازدید از محوطه‌ی جهانی شوش، پیشنهاد خواهرخواندگی شوش و شهر کیتو، پایتخت اکوادور، را مطرح کرد.
پیشنهاد خواهرخواندگی میان شوش و کیتوبه‌گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا ،  ششم فروردین  «آلخاندرو اورتگا آلمیدا» سفیر اکوادور با هیات همراه و پس از  بازدید از محوطه‌ی جهانی شوش؛  پیشنهاد خواهرخواندگی شوش و «کیتو» پایتخت این کشور را مطرح کرد.

در این بازدید که یوسف زمانی‌اصل شهردار شوش و سیدمجید نوری‌زاده نماینده شورای شهر شوش نیز حضور داشتند، قرار شد تا بین شهرداران شوش و کیتو اسناد و مدارکی به این منظور امضاء شود.

به نقل از روابط عمومی پایگاه میراث جهانی شوش،براساس این گزارش، خواهرخواندگی، پیمانی مبنی بر وجوه تشابه و همسانی در ویژگی‌های تاریخی، فرهنگی و در نمادهای مشترک و مانند آن است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: