کد خبر: ۷۱۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۸۴
عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه کسانی در انتخابات شوراها ثبت‌نام می‌کنند که خیابان‌های تهران هم بلد نیستند.
صرف ورزشکار بودن در شورای شهر جواب نمی‌دهد/همه را با یک چوب زدن درست نیست/ برخی نامزدها خیابان‌های تهران را هم بلد نیستندبه گزارش خبرداغ،علیرضا دبیر در گفت‌وگو با  ایلنا درباره عملکرد شورای فعلی شهر تهران، اظهار داشت: شورای چهارم در بحث نظارت و پیگیری عملکرد بهتری داشت.

او با اشاره به اینکه در شورای چهارم دو طیف سیاسی حضور داشتند، افزود: نکته قابل توجه این است که هر چه کار کارشناسی‌تر می‌شد، رنگ و بوی سیاسی کمرنگ‌تر می‌شد و این یک نقطه قوت شورای چهارم بود.

این عضو شورای شهر در مورد حضور ورزشکاران و هنرمندان در شورا، گفت: کسی که می‌خواهد نامزد انتخابات شورا شود، باید فهم حداقلی از شهر داشته باشد، متاسفانه کسانی ثبت‌نام می‌کنند که آدرس تهران و خیابان‌ها را بلد نیستند و سوال این است این افراد پس فردا چه مشکلی را می‌خواهند برطرف کند؟

دبیر  ادامه داد: ورزشکاری که می‌خواهد به شورا بیاید، باید کار را بلد باشد، صرف اینکه ورزشی باشد، جواب نمی‌دهد.البته ذکر این نکته هم ضروری است که شهر به سلایق گوناگون احتیاج دارد.  

عضو فعلی شورای شهر تهران درباره انتقادها به عملکرد ورزشکاران در شورا، گفت: یک جاهایی خیلی تند انتقاد کردند و همه را با یک چوب زدن خدا را خوش نمی‌آید.

او با بیان اینکه کسی که می‌آید و عضو شورا می شود، عضو شورا بودن باید شغل اولش باشد، گفت: نمی‌شود که عضو شورا بودن شغل چندم فرد باشد و من این را ایراد می‌دانم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: