کد خبر: ۷۱۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
تعداد بازدید: ۳۵۵
قاسمپور؛
یک کارشناس فوتبال می‌گوید، ایران از نظر فنی برتری زیادی نسبت به چین دارد و می‌تواند آن‌ها را همانند قطر در تهران شکست دهد.
کی روش از سر لجبازی با برانکو این ترکیب را انتخاب کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،ابراهیم قاسم‌پور درباره پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران برابر قطر در دوحه و افزایش اختلاف امتیاز ایران با تیم دوم جدول، اظهار داشت: «بازی خوبی بود. همان‌طور که گفته بودم تیم‌هایی مانند قطر نمی‌توانند برای ما مشکل‌ساز شوند. با این‌که در قطر بازی می‌کردیم تیم برتر میدان بودیم. موقعیت‌های 70-80 درصد زیادی در این بازی داشتیم. راه جام جهانی برای ما هموارتر شد.»

 

او درباره اختلاف امتیازی ایران با تیم دوم جدول و افزایش آن به 4 امتیاز، گفت: «4 امتیاز اختلاف در این دوره از مسابقه‌ها بسیار خوب است اما فراموش نکنید که با دو شکست همه این اختلاف امتیاز از بین می‌رود. باید کماکان با قدرت کار را پیش ببریم. نباید بی‌تفاوت شویم. همه بازی‌ها برای ما یک فینال است.»

 

این کارشناس فوتبال درباره ترکیب کارلوس کی‌روش مقابل قطر و تغییراتی که به وجود آورده بود، خاطرنشان کرد: «فکر می‌کنم کی‌روش می‌خواست بعضی چیزها را در این دیدار ثابت کند و از سر لجبازی این ترکیب را انتخاب کرد. البته معتقدم فاصله بازیکنان ما زیاد نیست. پورعلی‌گنجی فاکتورهای مثبت خودش را دارد و سیدجلال هم در بخش‌های دیگری برتری‌هایی دارد. فاصله بین بازیکنان ما زیادی نیست. کی‌روش به خوبی بازیکنانش را می‌شناسد، اما حس می‌کنم به خاطر کدورتی که بین کی‌روش و برانکو به وجود آمده بود، تغییراتی را در تیم ملی دیدیم. شاید این ترکیب به خاطر صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ مبنی بر اضافه وزن داشتن بازیکنان پرسپولیس است. هر چند ترکیب خوب بود و توانستند از عهده وظایف خود بربیایند.»

 

قاسم‌پور درباره دیدار با چین که روز هشتم فروردین در آزادی برگزار می‌شود، گفت: «با پیروزی مقابل چین راه صعود به جام جهانی هموارتر می‌شود. چین همیشه مقابل ما بازنده بوده و شاید در موارد خاصی به تساوی یا پیروزی رسیده است. ما در این بازی هم به پیروزی می‌رسیم. البته اتفاقات فوتبال را نمی‌توان نادیده گرفت. بیش از 85 درصد احتمال پیروزی ایران وجود دارد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: