کد خبر: ۷۱۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
تعداد بازدید: ۴۵۷
رئیس کمیته پیش بینی دمای استان از تداوم کاهش دما در مازندران خبر داد.
استمرار کاهش دما در مازندرانبه گزارش خبرداغ ، اصغر بسطامی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به نفوذ و تقویت سامانه بارشی به مازندران، از امروز پنج‏شنبه ۳ فروردین بارندگی همراه با وزش باد از غرب استان آغاز و بعدازظهر و شب به تدریج به مناطق مرکزی و شرقی مازندران گسترش می یابد.

وی تصریح کرد: در روزهای جمعه و شنبه، بارش متناوب باران همراه با کاهش دما در مازندران ادامه دارد که این بارش در ارتفاعات استان به صورت باران و برف است.

رئیس کمیته پیش بینی دمای مازندران خاطرنشان کرد: شنبه شب و روز یک‏شنبه بارش‌ها پراکنده و از اواخر روز یکشنبه به تدریج با خروج این سامانه از میزان ناپایداری و ابرناکی در استان کاسته می شود.

بسطامی افزود: دوشنبه آسمان استان صاف و آفتابی همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای به ویژه جاده های کوهستانی به دلیل بارش باران و برف دور از انتظار نیست.

بسطامی هشدار داد: دریای خزر نیز طی این مدت مواج است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: