کد خبر: ۷۱۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
تعداد بازدید: ۴۸۷
چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با نام‌نویسی رییس اتحادیه مشاوران املاک و اعضای فعلی اصولگرای شورای شهر آغاز شد.
ثبت‌نام ورزشکاران شورای شهر و تهیه کننده سینما در انتخابات شورای تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ،

۱۴:۴۵؛ حضور معاون پیشین وزیر ورزش و جوانان

حمید سجادی از قهرمانان دو میدانی و اولین وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در انتخابات شورای شهر تهران نام‌نویسی کرد.

۱۳:۰۶؛ ثبت‌نام تهیه‌کننده سینما با همراهی کارگردان سرشناس

علی قائم‌مقامی تهیه کننده سینما ظهر امروز با همراهی کیومرث پور احمد برای ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در فرمانداری تهران حاضر شد.

۱۲:۳۶؛نام‌نویسی نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم

داریوش قنبری نماینده مردم ایلام در مجلس هشتم پیش از ظهر امروز با حضور در فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۱۲:۲۰؛افزایش سه برابری داوطلبان انتخابات شورای شهر نسبت به ادوار گذشته

علی‌اصغر احمدی پیش از ظهر امروز از محل ثبت‌نام نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران بازدید و در جریان روند کار قرار گرفت.

رییس ستاد انتخابات کشور پس از بازدید در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تا پایان وقت دیروز ٥٨  هزار و٩٣٠ نفر ثبت‌‌نام کرده‌اند که از این میان ١٥ هزار و ٦٢نفر برای شورای شهر و ٤٣ هزار ٣٧٥ برای شورای روستا نام‌نویسی کرده‌اند. از مجموع ثبت‌نام کنندگان ٥٧ هزار و ٧١٧ مرد و ٣ هزار و ٢٢٠ نفر زن بوده‌اند.

معاون وزیر کشور گفت: شمارش آرای انتخابات شورای شهر در ۱۵۰ شهر که اعضای شورای آن بین پنج تا هفت نفر هستند به صورت الکترونیکی شمارش شود و در مورد انتخابات ریاست جمهوری نیز با وجود تک اسم بودن و راحتی شمارش رای به صورت دستی آرا شمارش خواهد شد.

 

۱۱:۳۰؛ مجتبی‌شاکری نامزد انتخابات شوراها شد

پیش از ظهر امروز مجتبی شاکری با حضور در فرمانداری تهران برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۱۱:۲۰ ؛ثبت‌‌نام قهرمانان المپیک عضو شورای شهر

علیرضا‌ دبیر و حسین‌رضازاده دو قهرمان المپیک که از اعضای فعلی شورای شهر تهران نیز محسوب می‌شوند، پیش از ظهر امروز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کردند.

 

۹:۴۵؛ نام‌نویسی کاشانی و قناعتی

حبیب کاشانی و ابوالفضل قناعتی دو عضو اصولگرای شورای شهر تهران در چهارمین روز از ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در فرمانداری تهران برای شرکت در این انتخابات نام‌نویسی کردند.

۹:۳۴؛ ۷۰درصد ثبت‌نام کنندگان تهرانی زیر ۵۰ سال سن دارند

علی‌اصغر ناصربخت معاون سیاسی فرماندار تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: از ۷۱۵ نفر ثبت‌نام کننده در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، ۱۷ نفر دارای پیشینه نمایندگی در چهار دوره گذشته شورای تهران هستند.

او ادامه داد:‌ فاصله سی تا چهل سال که در واقع قشر جوان رو به میان سالی است بیشترین ثبت نام را داشته‌اند بگونه‌ای که حدود ۷۰ درصد از ثبت نام کنندگان در رنج سنی سی تا پنجاه سال قرار دارند.

۹:۰۰ ؛ثبت‌نام رییس اتحادیه مشاوران املاک

حسام عقابی رییس اتحادیه مشاوران املاک در ابتدای چهارمین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها با حضور در فرمانداری تهران در این انتخابات نام‌نویسی کرد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: