کد خبر: ۷۱۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۵۵۴

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور/بارش برف و باران در جاده‌ها/ ترافیک پرحجم و روان در محورهای هراز و کرج - چالوسمرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را اعلام کرد که بر اساس آن ترافیک محور کرج - چالوس پرحجم و روان است.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، در استان‌های آذربایجان شرقی (محور  بستان‌آباد)، اصفهان (داران - الیگودرز)، زنجان (خدابنده - همدان)، قزوین (قزوین - همدان)، لرستان (نورآباد - فیروزآباد، بروجرد - توره گردنه زالیان)، کرمانشاه (کرمانشاه - سنقر و کرمانشاه - اسلام آباد)، همدان (همدان - سنندج) و ارتفاعات محورهای هراز وکندوان شاهد بارش برف هستیم. همچنین در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، گیلان، همدان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، تهران، مرکزی، مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، قم و قزوین بارش باران ادامه دارد.
  
همچنین در طول محورهای هراز و کرج - چالوس ترافیک پرحجم و روان است و محورهای  شمشک - دیزین در استان تهران و البرز،  پونل - خلخال در استان‌های گیلان و اردبیل، سروآباد - پاوه در استان‌های کردستان و کرمانشاه، اولنگ - شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی سی‌سخت - پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، شیراز - جهرم در استان فارس، محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان، استهبان - نی‌ریز در استان فارس، محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان،  فردوس- گناباد در استان خراسان جنوبی، فنوج - رمشک در استان سیستان و بلوچستان جنوب و کنارک - جاسک در استان سیستان و بلوچستان محورهای مسدود یا دارای محدودیت هستند.  

به گزارش سایت پلیس راهور ناجا، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار  هستند.

در همین راستا سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در گفت‌وگو با ایسنا توصیه‌هایی به رانندگان داشت و اظهار کرد: شاهد مداخلات جوی در اکثر محورهای مواصلاتی هستیم که در استان‌های غربی، شمالی  و مرکزی گسترده‌تر است. همچنین بارش باران در استان‌های جنوبی، شرقی و شمال‌شرقی بیشتر خواهد شد. بنابراین رانندگانی که قصد سفر دارند، توجه کنند که احتمال ریزش برف در محورهای مواصلاتی کوهستانی وجود دارد.

وی در پایان گفت: از رانندگان درخواست می‌کنیم آمادگی لازم را برای سفر در این محورها داشته باشند، از سرعت خود بکاهند و در مواقع بارش، چراغ خودروی خود را روشن کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: