وی با بیان اینکه ملاک ارزیابی عملکرد شرکت های هواپیمایی در پایان پروازهای نوروزی براساس رضایتمندی مسافران خواهد بود از شرکت های هواپیمایی خواست نسبت به سیستم توزیع بلیت های خود دقت بیشتری داشته تا هر روزنه ای برای سودجویی افراد متخلف بسته و فعالیت های انجام شده خدشه دار نشود.
وی گفت: همانطور که قبلا نسبت به بعضی از تخلفات دفاتر و منابع توزیع بلیت هواپیما مبنی بر لغو، تعلیق و جریمه هشدارهایی داده شده، اکنون نیز تاکید می کنیم که نسبت به تک تک شکایات ارسال شده از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری (www.cao.ir) برخورد قاطع صورت گرفته و کوتاهی نخواهیم کرد.
وی در پایان از مسافران خواست تا بلیت های خود را از منابع غیر معتبر خریداری نکنند اگرچه امکان اعتبار سنجی بر روی سایت سازمان هواپیمایی کشوری و سایت های شرکت های هواپیمایی و انجمن این شرکتها فراهم است.