کد خبر: ۷۱۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۴۱۹
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزاد راه کاشان - قم 4 تن کشته و 27 تن دیگر مصدوم شدند.
4 کشته در پی واژگونی اتوبوس در آزادراه کاشانبه گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزاد راه کاشان - قم 4 تن کشته و 27 تن دیگر مصدوم شدند.
دکتر سید محمد حسین مکی افزود: این حادثه حدود ساعت 5 بامداد امروز در کیلومتر 50 آزاد راه کاشان - قم رخ داد.
 
وی اظهار کرد: از 27 مصدوم این حادثه 13 نفر با اتوبوس آمبولانس و 14 نفر با آمبولانس های اعزامی به مرکزهای درمانی قم و کاشان منتقل شده اند.
 
به گفته مکی هر 4 کشته این حادثه در سر صحنه تصادف گزارش شده اند و ظاهرا این اتوبوس از شهرضا در استان اصفهان به سمت تهران حرکت می کرده است.
 
وی یادآور شد: برای پوشش این حادثه 5 کد عملیاتی از اورژانس کاشان با 10 نفر از همکاران اورژانس این شهرستان حضور داشته اند ضمن این که 2 دستگاه آمبولانس هلال احمر کاشان و 2 کد عملیاتی از اورژانس قم نیز در پوشش این حادثه همکاری کرده اند.
 
به گفته رئیس اورژانس کاشان علت وقوع این حادثه توسط عوامل پلیس راه در دست بررسی است.
 
آزاد راه کاشان - قم 95 کیلومتر طول دارد و در تعطیلات نوروزی یکی از پرتردد ترین محورها بشمار می رود.
 
حادثه بامداد امروز مرگبار ترین حادثه این آزاد راه از آغاز تعطیلات نوروز 96 تاکنون بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: