کد خبر: ۷۱۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۴۶۳
گفت و گو عیدانه با اصغر حاجیلو سرپرست باشگاه سایپا را در این مصاحبه می‌خوانید.
حاجیلو: خدا علی منصوریان را بغل کردهبه گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: تعطیلات نوروزی باعث شد تا گفت و گویی عیدانه با این پیشکسوت فوتبال کشورمان داشته باشیم.

*سال ۹۵ را چگونه پشت سر گذاشتید؟

خیلی زود، اما سخت گذشت و امیدوارم وضعیت زندگی تمام مردم در سال جدید بهتر شود. به این امید زنده هستم که هم وطنانم زندگی راحتی داشته باشند. متاسفانه در این سال شادی خاصی بین مردم، حس نکردم و از طرفی نتایج تیم سایپا هم به گونه‌ای نبود که رضایت ما را جلب کند. زمانی از ته دل راضی هستم و می‌خندم که مردم در رفاه باشند و هیچ کس مشکل نداشته باشد.

*تن‌ها نوه شما در سال ۹۵ به دنیا آمد.

تولد امیر علی، پسر دخترم شیرین‌ترین خاطره من در سال ۹۵ محسوب می‌شود و به همین دلیل این سال جزو بهترین سال‌های زندگی ام محسوب می‌شود. خدا را شاکرم که چنین فرشته‌ای را به خانواده ام تقدیم کرد. نوه داشتن بسیار لذت بخش است. باید بگویم یک دختر به نام مهسا و یک پسر به نام مهراد دارم.

*خاطره تلخ شما در این سال چیست؟

شهادت برخی از جوانان ایرانی در سوریه و شهادت ۱۶ آتش نشان کشورمان در فاجعه ساختمان پلاسکو اتفاقات تلخ این سال بود.

*سال ۹۶ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

امیدوارم مردم ایران سالی سرشار از موفقیت و سلامتی را پیش رو داشته باشند و در سال جدید رزق و روزی آن‌ها افزایش پیدا کند.

*شیرین‌ترین خاطره شما از ایام نوروز چیست؟

بیشتر خاطرات نوروز به دوران کودکی ام مربوط می‌شود، اما یکی از شیرین‌ترین خاطرات من با مجید سبزی پسرخاله مرحومم شکل گرفته است. در ۲ سالگی یتیم شدم و در زمان قدیم رسم بود که در ایام نوروز، آموزش و پرورش با همکاری انجمن اولیاء مربیان، برای ایتام لباس نو تهیه کند. زمانی که مدرسه به من کت و شلوار داد، خاله و شوهر خاله ام گفتند که باید به مجید سبزی هم کت و شلوار بدهند. به هر حال اصرار آن‌ها سبب شد در نهایت به مجید هم کت و شلوار بدهند. روز اول نوروز با همین لباس‌های جدید، همراه پسرخاله ام به کوچه رفتیم و مشغول پز دادن بودیم که ناگهان یکی از دختران محل به مجید گفت: مادر من پول داده تا این کت و شلوار‌ها برای بچه یتیم‌ها خریداری شود. باور نمی‌کنید وی بلافاصله با سرعت فراوان از محل خارج شد و من هم به قول معروف "دبه کردم" و به آن دختربچه گفتم پارچه کت و شلوار من و مجید شبیه به هم است و مدرسه به پسرخاله ام لباس نداده است. آن روز از آن اتفاق خیلی ناراحت شدم، اما بعد‌ها به یکی از خاطرات بسیار شیرین من در ایام نوروز تبدیل شد. به هر حال امیدوارم هیچ کس محتاج لباس دیگران نباشد.

*به کدام یک از آجیل‌های شب عید علاقه بیشتری دارید؟

تخمه کدو و بادام را خیلی دوست دارم.

*نسبت به سفره هفت سین چه حسی دارید؟

خواهر زنم تبحر خاصی در چینش سفره هفت سین دارد و این سفره را به شکلی ساده، اما فوق العاده زیبا درست می‌کند. به هر حال سفره هفت سین جزو آداب و رسوم زیبای ما ایرانی‌ها است.

*شما ابتدا به محسن حاجیلو عیدی می‌دهید یا عیدی می‌گیرید؟

با توجه به این که محسن از من بزرگ‌تر است، اول وی باید عیدی بدهد (باخنده) بسیاری از مردم و فوتبالی‌ها فکر می‌کنند از محسن بزرگ‌تر هستم، اما وی هفت سال از من بزرگ‌تر است و رنگ مویی که استفاده می‌کند، جنس خوبی دارد (با خنده) همین عامل سبب شده کوچک‌تر از من به نظر بیاید. البته خودش هم اعتقاد دارد که از رنگ موهای باکیفیتی استفاده می‌کند و طبیعی هم است که با توجه به هنرمند بودن نیاز دارد که پوست و موی خود را جوان نگه دارد، اما من به موهایم دست نمی‌زنم.

*به نظر می‌رسد لقب "داداش" شما در بین هواداران استقلال این فصل کاملا به علیرضا منصوریان تعلق گرفته است. در این مورد چه نظری دارید.

به قول قدیمی‌ها خدا امسال منصوریان را بغل کرده و امیدوارم برای وی و استقلال بسازد. دنبال لقب نیستم، اما لقب "اصغر با تعصب" را بیشتر از "اصغر داداش" دوست دارم چراکه داداش زیاد است، اما تعصب به پیراهن استقلال کم شده است.

*رابطه شما با موسیقی چگونه است؟

سال‌ها است در حوزه هنری کار می‌کنم و به همین دلیل رابطه نزدیکی با هنرمندان موسیقی و سینما دارم. با این وجود موسیقی بی کلام را بیشتر ترجیح می‌دهم. عشق خاصی به بازی محسن تنابنده، اصغر همت و اصغر حیدری بازیگر نقش دکتر در سریال شب‌های برره، دارم. به پرویز پرستویی هم به دلیل این که هم ولایتی پدرم در همدان بوده، علاقه مندم. از طرفی با اکبر عبدی به دلیل بچه محل بودن و زندگی وی در نازی آباد حدود ۳۷ سال است که رفاقت دارم. نقش آفرینی‌های شهاب حسینی هم واقعا جذاب است.

*آرزوی شما در سال ۹۶ چیست؟

سلامتی و دلخوشی بزرگ‌ترین آرزوی من برای تمام مردم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: