کد خبر: ۷۱۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
تعداد بازدید: ۴۵۲
رئیس جمعیت هلال احمر فیروزه گفت: آتش‌سوزی خودروی پیکان‌وانت در حوالی فیروزه واقع در محور سبزوار به نیشابور 3 کشته و 8 مصدوم برجای گذاشت.
آتش‌سوزی خودروی پیکان‌وانت در فیروزه/ 3 کشته و 8 مصدومبه گزارش خبرداغ،عباس یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اثر آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی پیکان‌وانت در حوالی روستای حسن‌آباد فیروزه واقع در کیلومتر 85 محور سبزوار به نیشابور 11 سرنشین این خودرو دچار حادثه شدند که متاسفانه با فوت 3 سرنشین این خودرو و مصدومیت 8 سرنشین دیگر آن همراه بود.

وی ادامه داد: این حادثه به علت روشن بودن پکنیک در عقب این خودرو و اشتعال آن به وسیله بادی که از سرعت بالای این خودرو در جاده ایجاد شده بود، به‌وقوع پیوست و پس از اعلام گزارش این حادثه به جمعیت هلال احمر خراسان رضوی نیروهای امدادگر و نجاتگر این جمعیت در جهت نجات جان افراد حادثه‌دیده خود را به محل‌ وقوع حادثه رساندند.

رئیس جمعیت هلال احمر فیروزه در رابطه با جزئیات امدادرسانی به حادثه‌دیدگان خاطرنشان کرد: امدادگران پایگاه امدادی شهید اصغری حسن‌آباد فیروزه با حضور به‌موقع در محل حادثه، رهاسازی محبوس شدگان و اطفای حریق را انجام دادند و 8 مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی با همکاری نیروهای اورژانس 115 جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی‌شان به بیمارستان‌های حکیم و 22 بهمن نیشابور منتقل شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: