کد خبر: ۷۱۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
تعداد بازدید: ۴۴۹
فرماندار تهران گفت: به نظر می‌رسد جمعیتی که هم‌اکنون کارهای آنها برای ثبت‌نام در حال انجام است بیش از ۱۵۰ نفر باشند.
فرآیند نام‌نویسی بیش از ۱۵۰ نفر در حال انجام است/ درب‌های محل ثبت‌نام ساعت ۱۶ بسته می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،عیسی فرهادی در جریان بازدید از فرمانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به جمعیتی که امروز برای ثبت‌نام در انتخابات شوراها به فرمانداری مراجعه کردند، گفت: سالی که نکوست از بهارش پیداست. هنوز ساعتی از شروع ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراها نگذشته که شاهد حضور گسترده افراد برای ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شوراها هستیم.

او افزود: این حضور و اقبال نویددهنده برگزاری یک انتخابات باشکوه است و در هیچ کدام از چهار دوره قبل در روز و ساعت اول ثبت نام چنین جمعیتی برای نام‌نویسی مراجعه نکرده بودند.

فرماندار تهران یادآور شد: به نظر می‌رسد جمعیتی که هم‌اکنون کارهای آنها برای ثبت‌نام در حال انجام است بیش از ۱۵۰ نفر باشند.

او در پاسخ به این سوال که ثبت‌نام از داوطلبان تا چه ساعتی ادامه دارد، عنوان کرد: طبق اعلام قبلی ثبت‌نام از داوطلبان از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ انجام می‌شود و بعد از این ساعت درب‌های محل ثبت‌نام بسته می‌شود اما از افرادی که در محل حاضر باشند نام‌نویسی انجام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: