کد خبر: ۷۱۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۱۲۴۹
فال روزانه دوشنبه 30 اسفند 1395
متولد فروردین : امروز بحثهای فلسفی آشکاری خواهید داشت . شاید اصلاً با خودتان بحث کنید و نه با دیگران. خیلی سخت است که بگویید از کدام سوال حمایت می کنید . نظر مخالف و موافق نمی توانید داشته باشید . اکنون فکر می کنید که تمام مسائل از نظر شما منطقی اند.شما باید تصمیم خود را بگیرید و آن را دنبال کنید. دودلی را کنار بگذارید و انتخاب کنید .

متولد اردیبهشت : شما تصورات خود را به زیبایی رنگ می‌کنید و می‌آرایید اما باید بدانید تصورات در زندگی واقعی فایده ای ندارند. تصورات می‌توانند به شما انرژی مثبت بدهند اما هیچ گاه مطلق عمل نمی‌کنند. شما از قدرت تفکر بالایی برخوردار هستید بیشتر مسائلی را که تجزیه می‌کنید به درستی ثابت می‌شوند، اگر می‌خواهید در آینده موفق باشید بهتر است از انرژی و قدرت تفکرتان استفاده بهینه بکنید.

متولد خرداد : بودن در کنار یک فرد فریب‌کار و دغلکار اصلا چیز جالبی نیست، اما شما امروز مجبور می‌شوید که تمام روز را با چنین فردی باشید!! شما از بودن با افراد کله شق که به زور شما را وادار می‌کنند کارهایی که دوست ندارید را انجام دهید اصلا خوشتان نمی‌آید. ولی شاید مجبور شوید که فردی که زیاد هم آدم درستکاری نیست را تحمل کنید! خوشبختانه اگر از نقشه های خاص خود جدا نیفتید، با مهارت‌های دیپلماتیک خود می‌توانید اوضاع را بهتر کنید.

متولد تیر : امروز باید خیلی حواستان جمع باشد، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه‌ای که دارید باعث می‌شود که فرصت خیلی پیش پا افتاده‌ای که زیاد هم مهم نیست به نظر شما خیلی عالی بیاید. خلاق بودن و سازنده بودن صفات خوبی هستند، اما نباید تلاشهای گذشته‌تان را ضایع کنید.

متولد مرداد
: امروز و چند روز آینده ژوپیتر سیاره بخت شما در مركز قرار گرفته است و بهتان توصیه می‌كند كه حواستان به اوضاع مالی تان باشد. اطرافیانتان به شما پیشنهاد می‌كنند كه بدون هیچ دلیل خاصی خرید كنید، اما خود آنها هم بعداً می‌فهمند كه اشتباه كرده‌اند. پس به خاطر اینكه در آینده نزدیك پیشمان نشوید سطح توقع خود را پایین بیاورید.

متولد شهریور : شما امروز موجی از هیجان را درون خود حس می‌کنید، اما مسئولیت‌های قبلی تان مانع از این می‌شود که دست به عمل بزنید. حتی در برابر فشارهای سخت برعهده گرفتن مسئولیت‌هایتان، دوری گزیدن از خیال پردازی کمکتان می‌کند که زودتر از موقع کارها را انجام دهید. اما مشکلاتی هم هست که نمی‌توانید تغییرشان دهید، پس سرنوشت خود را قبول کرده و مشغول شوید. نگران نباشید؛ تفریح و سرگرمی‌هم بعد از کار به سراغتان می‌آید.

متولد مهر
: امروز شاید یک نفر ازتا درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید بهش جواب منفی بدهید، ولی اگر خودتان برنامه‌های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه‌هایتان را کنسل کنید، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد! البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده‌های را مشخص کنید، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!!

متولد آبان : امروز ماه و چندین سیاره دیگر در چهارمین خانه‌تان یعنی خانه شرایط خانوادگی حضور دارند. بهتر است كه در خانه بمانید و یا وقتتان را با افراد خانواده سپری كنید. شما اكنون قابلیت‌هایی دارید كه شما را تبدیل به میزبانی مهربان كرده است، بنابراین می‌توانید تعداد كمی‌از دوستانتان را دعوت كرده و بساط كباب را راه بیندازید! شما باید برای كسانی كه دوستشان دارید جوی صمیمی ‌درست كنید و در این كارچیزی را دریغ نكنید.

متولد آذر : شما فکر می کنید که روز خوبی دارید و مجبور نیستید کاری را شروع کنید، اما هرچقدر بیشتر به عصر نزدیک می شویم شما بیشتر در فکر فرو می روید. شما می دانید که باید به خاطر جنبه های معینی از زندگی خود شکرگزار باشید و همچنین بیش از اندازه نسبت به مسائلی که نیازمند بهبود و اصلاح کردن هستند آگاهی دارید. بنابراین روی چیزهای بی اهمیت متمرکز نشوید، بلکه روی مسائلی تمرکز کنید که می دانید برای رسیدن به این اصلاحات وجودشان لازم و واجب است.

متولد دی
: فكر نكنید كه شما قادر به فهمیدن عكس العمل دیگران هستید. به جای اینكه كلماتتان را سبك و سنگین كنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت كنید كه مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دوستانتان نشان دهید. آنها برای شنیدن حرف‌های شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند كه شما با آنها مخالفید به حرف‌هایتان اهمیتی نمی‌دهند.

متولد بهمن
: شما حتی اگر كارهای ناتمام زیادی هم داشته باشید، ولی دوست دارید امروز كاملاً خوش بگذرانید. اما كار و مسئولیت وقت زیادی برای تفریح و خوشی باقی نمی‌گذارد. وقتی كه شما به جای انجام دادن مسئولیت‌های خود به دنبال سعات و خوشبختی‌تان می‌روید خیلی هیجان زده می‌شوید. اگر شما كارهایتان را نیمه كاره رها كردید، حداقل راستگو باشید و برای آنهایی كه با این كار شما به زحمت افتاده‌اند دلیل خود را توضیح دهید.

متولد اسفند
: ممکن است در ذهن تان شما یک پرنده آزاد باشید، اما کارهای روتین و روزمره فرصت کمی‌در اختیار شما قرار میدهد تا مجالی برای خیال بافی داشته باشید. شما راحت می‌توانید راه حل رهایی از این موقعیت دشوار و پیچیده را بیابید. ممکن است کمی‌پیچیده باشد؛ به هر حال، اولین قدم همیشه دشوار است. شما همیشه کارهایتان را استادانه و ماهرانه آغاز می‌کردید، و آشفتگی موقعیت کنونی که در آن قرار دارید، شما را کمی‌ناامید کرده است. خود را بابت اینکه نتوانستید امروز از احساسات تان پیروی کنید، سرزنش نکنید. اما حالا کافی است بهترین کاری که در توان تان است را انجام دهید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: