کد خبر: ۷۱۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۳۶۳
قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی، اعلام کرد که پرتقال خارجی مصری و ترکیه‌ای برای مصرف‌کنندگان کیلویی ۳۹۰۰ تومان عرضه می‌شود اما اگر کسی این محصول را گران‌تر از این قیمت فروخت،تخلف بوده و از مردم می‌خواهیم آن را به تعزیرات حکومتی یا سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کنند.
پرتقال خارجی کیلویی 3900 تومان/ مردم گران‌فروشان را معرفی کنندبه گزارش خبرداغ ، علی‌اکبر مهرفرد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برای تنظیم بازار شب عید و با توجه به سرمای اخیری که بخشی از محصول پرتقال داخلی را از بین برد، اقدام به واردات محدود این محصول باغی از مصر و ترکیه کردیم که به قیمت کیلویی ۳۹۰۰ تومان در بازار عرضه می‌شود و مردم می‌توانند آن را تهیه کنند.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای تامین و عرضه پرتقال از طریق منابع خارجی، اگر پرتقال مصری و ترکیه‌ای گران‌تر از این قیمت در جایی عرضه شد این محصول قاچاق محسوب می‌شود و گران‌فروشی سودجویان مورد پیگرد قرار خواهد گرفت.

قائم‌مقام بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: از مردم می‌خواهیم تا با دولت همکاری کنند و آن را از طریق سامانه‌های تلفنی مانند ۱۲۴ به اطلاع دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی برسانند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: