کد خبر: ۷۱۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۱۰۶۳
فال روزانه یکشنبه 29 اسفند 1395
متولد فروردین : شما امروز با خودتان درگیرید و این درگیری بین برنامه ریزی دقیق و بی اختیار بودن شماست . شما مهارتهای مدیریتی بسیار خوبی دارید و می توانید اطلاعات مختلفی را سازماندهی کرده و باعث شوید که دیگران شما را در محور قرار بدهند. شاید کسی به شما تلفن نزند تا از شما بخواهد که گروه مورد علاقه خود را آغاز کنید اما حداقل برای دعوت غیر منتظره ای خود را آماده کنید.

متولد اردیبهشت
: در این روزها استرس شدیدی بر شما غلبه کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جهت کنترل این استرس انجام می‌دهید اما متاسفانه نمی‌توانید از دل نگرانی تان کم کنید پس بهتر است دیگر به این موضوعات فکر نکنید. این نگرانی‌ها در رفتارهای شما تاثیر مستقیمی دارند و باعث می‌شوند که شما رفتار یا صحبت‌هایی را انجام دهید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.

متولد خرداد : در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می‌بینید و به آن توجه دارید. اما فقط به خاطر اینکه شما نظرات چندگانه‌ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و فکر کردن در باره این انتخاب‌ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید که ماه به برج عقرب وارد می‌شود. بعد از آن باید بدانید که کدام را را می‌خواهید بروید!

متولد تیر : شما امروز با یک نفر ارتباطی برقرار کرده‌اید که تمام حواستان را برانگیخته کرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شکسته و شما را کاملاً از انزوا خارج کرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق کردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیر واقعی به نظر برسند، مسائلی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با زوج خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می‌کنید، راه حل‌های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می‌شوند.

متولد مرداد : شما امروز تقریبا برای انجام دان هر کاری آمادگی دارید، اما بعد از دادن جواب مثبت به شک می‌افتید! شاید دلیل شک شما این باشد که نسبت به سختی‌ها و مشکلات کارتان اطلاعات خیلی زیادی دارید. یا شاید موقعیتهای قبلی به یادتان آمده که شما بدون فکر و انگیزه تصمیم می‌گرفتید و بعد به دردسر افتاده و اوضاع را خراب تر می‌کردید! داشتن کمی‌خویشتن داری برای داشتن روزی خوب و آرام کفایت می‌کند!.

متولد شهریور : سعی برای پیدا کردن راه معقولی برای انجام دادن همه کارهایی که امروز در برنامه تان دارید ممکن است ناامید کننده باشد. این مسئله به معنی این نیست که شما تقویم تان را با انبوهی از کار پر کرده‌اید؛ هر کاری نیازمند زمان و انرژی بیشتری است . احساسات خود را کنترل کنید؛‌ اگر ناراحتی و آزردگی‌های خود را برای دیگران فاش کنید، روزتان را پیچیده تر خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید اگر بتوانید خط پایان را تصور کنید قادر خواهید بود که در نهایت به آنجا برسید.

متولد مهر
: امروز زمان خوبی است که در میدان زندگی حاضر شوید و موقعیت دشواری را که پیش آمده به جای اینکه از آن فرار کنید تحت کنترل خود درآورید. درباره اتفاقاتی که در حال وقوع است بیندیشید؛ و بعد بر مبنای تجزیه و تحلیل‌های خود عمل کنید. طبیعتا شما آدم بسیار محتاطی هستید که هر کدام از افکار خود را اندازه گیری می‌کنید. به هر حال اکنون الان آماده‌اید که به درون استخر”کار” بپرید بدون اینکه ببینید آیا آب درون آن هست یا نه! خود را از احساسات تان جدا نکنید به خاطر اینکه آنها چیزهای زیادی دارند که به شما یاد دهند.

متولد آبان : امروز نظر شما در مورد عشق کمی غیر عادی به نظر می‌رسد، برای آنکه چیزهای که قبلاً شما را هیجان زده می‌کردند امروز هیچ حسی در شما ایجاد نمی‌کنند. شما لزوماً دیگر به عشقهای سطحی علاقه‌ای ندارید؛ رابطه‌های بیهوده داشتن به نظر شما فقط باعث تلف کردن وقت باارزشتان می‌شود. به جای اینکه بر پایه عادتهایتان واکنش نشان دهید، بیشتر رویاپردازی کرده و یک راه کلی‌تر و جدیدتر برای برقراری ارتباط و دوست‌یابی پیدا کنید. اگر شما ذهن خودتان را به روی چیزهایی متفاوتی که وجود دارد نبندید، متوجه می‌شوید که عشقی که در جستجویش هستید همین نزدیکی‌هاست.

متولد آذر
: شما از فعالیت‌های روزمره تان خسته شده اید به زمانی برای استراحت نیازمند هستید.خوشبختانه در تمام این مدت با وجود این که خسته شده بودید اما صبوریت خوبی را از خودتان نشان دادید و کارهایتان بدون هیچ گونه تعویقی به پایان رسید.شما قدرت خوبی برای تغییر اینده تان دارید و به راحتی می‌توانید از اتفاقاتی که پیش می‌اید به بهترین نحو ممکن به نفع خودتان استفاده کنید حتی اگر این کارها فعالیت‌های روزمره تان باشد.شما بیش از حد درکارهایتان محتاط هستید بهتر است این محتاط بودن را کاهش دهید تا منافع بیشتری را به دست بیاورید.به ندای قلبتان گوش فرا دهید شما را به خوبی راهنمایی می‌کند.

متولد دی
: الهام های اخیر گشایش های جدیدی بین شما و شریک زندگی تان پدید آورده است . دوباره توجه تان را به بیرون (مسایل بیرونی ) برگردانید. اگر کار شما هنری است پی می برید که فرصت های بازار کارتان از منبع شگفت انگیزی می آید. می توانید از استعدادها و حس ششمتان استفاده کنید. باید برای تصمیم گیری از این حس استفاده کنید.

متولد بهمن : شما به تازگی مسئول کار مهمی‌شده اید که فکر می‌کنید شاید از پس این کار بر نیایید به همین دلیل هنوز کار را شروع نگرده اید اما بهتر است امید داشته باشید زیرا شما توانایی لازم برای انجام هر کاری را دارید مهم باور خودتان است.در ابتدا به این مسئله فکر کنید و بعد برای پیشبرد این کار وارد اجرا شوید تا لذت‌های بسیاری را که در انتطار شماست را مشاهده کنید.

متولد اسفند
: تمام کردن کارهای نیمه کاره قبلی تان شاید امروز بیشتر از هر چیز دیگری رضایت شما را جلب کند. اگر لازم بود یک لیست از کارهای ناتمامتان تهیه کنید و آنها رابر اساس اولویت و درجه اهمیت طبقه‌بندی کنید. ابتدا از کارهایی شروع کنید که انجام دادنشان خیلی واجب و حیاتی است و بعد سراغ کارهای دیگر بروید. به خاطر داشته باشید که لازم نیست از برنامه خود جلو بیفتید، ابتدا تصمیم بگیرید و بعد طبق آن پیش بروید.

پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: