کد خبر: ۷۱۲۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
تعداد بازدید: ۳۰۱
در انفجار یک کپسول گاز در کارگاه تولیدی 4 مصدوم برجای گذاشت. این مصدومان حادثه به دلیل سوختگی شدید با بالگرد به بیمارستان سوختگی کرج منتقل شدند.
وقوع انفجار شدید در هشتگرد/ انتقال مصدومان با بالگرد به بیمارستانبه گزارش خبرداغ،مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از وقوع یک انفجار شدید در هشتگرد خبر داد.

مهرداد بابایی امروز در گفت‌وگو با فارس در کرج اظهار داشت: بعد از ظهر امروز طی تماسی با مرکز فوریت‌های پزشکی وقوع یک حادثه در جاده قدیم هشتگرد اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند و مشخص گردید که حادثه فوق بر اثر انفجار یک کپسول گاز در کارگاه تولیدی رخ داده است.

مدیر اورژانس استان البرز تصریح کرد: بر اثر این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که توسط آمبولانس به ایستگاه امداد هوایی اورژانس استان البرز واقع در شهرستان ساوجبلاغ منتقل و سپس با بالگرد به بیمارستان منتقل شدند.

بابایی گفت: هر چهار مصدوم حادثه مرد هستند و به دلیل سوختگی شدید با بالگرد به بیمارستان سوانح سوختگی کرج منتقل شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: