کد خبر: ۷۱۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
تعداد بازدید: ۴۱۲
شرکت بیمه رازی به منظور ترویج بیمه عمر و سرمایه گذاری و ساماندهی عیدی های دریافتی کودکان و نوجوانان عزیز و آینده ساز کشور طرح فروش عیدانه بیمه های عمر و سرمایه گذاری خود را آغاز کرده است.
عیدی بیمه رازی به بیمه گذاران بیمه زندگیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بیمه رازی، عباس رنجبر کلهرودی، مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی ضمن اعلام خبرفوق بیان داشت: شرکت بیمه رازی به مناسبت ایام نوروز و به منظور توسعه فرهنگ بیمه در کشور و سوق دهی مبالغ عیدی های دریافتی به سرمایه گذاری بهینه، طرح عیدانه و پرداخت عیدی به بیمه گزاران بیمه های زندگی را برای کلیه هموطنان پیش بینی کرده است.

 مدیر بیمه های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی افزود در  این طرح به بیمه گزارانی که از تاریخ 1395/12/23  لغایت تاریخ 1396/01/31 بیمه نامه عمر و سرمایه گذاری خرید نمایند مبلغ 500،000 ریال بعنوان هدیه شرکت بیمه رازی  در بیمه نامه خریداری شده برایشان منظور خواهد شد.

 رنجبر کلهرودی در ادامه افزود: علاوه بر ارائه خدمات بیمه ای شرکت بیمه رازی در حوزه بیمه های مسافرتی به صورت آنلاین، شعب و نمایندگان این شرکت در سراسر کشور نیز در ایام نوروز در دسترس هموطنان عزیز هستند.

 هموطنان عزیزجهت اطلاع بیشتر از طرح و عیدانه بیمه رازی، می توانند علاوه بر شعب و نمایندگی ها به سایت شرکت بیمه رازی به آدرس www.razi24.ir  نیز مراجعه کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: