کد خبر: ۷۱۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
تعداد بازدید: ۲۸۹
فاطمه سعیدی:
نماینده مردم تهران گفت: در این ایام مبارک و در آستانه سال نو امیدواریم دستگاه قضایی نیز با اعطای مرخصی به مادران در بند موافقت نموده و همچنین شرایط سخت مادری محصور با تدبیر مقامات و مسئولین ذیصلاح رو به تسهیل بگذارد.
دستگاه قضایی با اعطای مرخصی به مادران در بند موافقت کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نماینده مردم تهران در کانال تلگرامی خود نوشت:


بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم

انا اعطیناک الکوثر

میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا در حالی فرا می رسد که زنان امروز در جامعه ایران در حال تلاش برای دستیابی به حقوق قانونی خود هستند و کوشش برای رفع محدودیت ها و موانع سلیقه ای ادامه دارد.

با استعانت از آن بانوی گرامی و تکریم مقام زن امیدواریم روزی فرا برسد برابری فرصت های شغلی و نقش آفرینی زنان در جامعه، فرهنگ، اقتصاد و سیاست همپای مردان باشد.

در این ایام مبارک و در آستانه سال نو امیدواریم دستگاه قضایی نیز با اعطای مرخصی به مادران در بند موافقت نموده و همچنین شرایط سخت مادری محصور با تدبیر مقامات و مسئولین ذیصلاح رو به تسهیل بگذارد.

به امید آنکه پیروی از دردانه عالم امکان دخت گرامی نبی اسلام حضرت فاطمه صدیقه سرلوحه تمامی امورمان باشد میلاد با سعادت حضرتش را به محضر ملت شریف ایران تبریک عرض می نمایم.

فاطمه سعیدی

نماینده مردم شریف تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: