کد خبر: ۷۱۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۲۰۵
معاون دادستان مشهد از دستگیری 2 تن از اعضاء هیأت مدیره پردیسبان در تهران خبر داد.
دستگیری دو تن در رابطه با پردیسبانبه گزارش خبرداغ،قاضی حیدری در گفت  گو با ایسنا، اظهار کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده پردیسبان در مشهد، 2 تن دیگر از عوامل تحت تعقیب این پرونده با صدور دستورات قضایی در تهران دستگیر و به مشهد منتقل شدند.

معاون دادستان مرکز خراسان رضوی ادامه داد: افرادی از مدیران و عوامل مرتبط با پرونده پردیسبان به اتهام کلاهبرداری از طریق فروش غیرقانونی اوراق موسوم به سهام، تحت تعقیب قرار داشتند که برخی از آن‌ها طی روزهای گذشته دستگیر شدند، اما بعضی دیگر همچنان متواری بودند. 

قاضی حیدری افزود: پس از صدور دستورات ویژه قضایی و رصدهای اطلاعاتی، 2 تن دیگر از عوامل اصلی مرتبط با پرونده پردیسبان در تهران شناسایی و دستگیر شدند که قرار است به زودی به مشهد منتقل شوند و مورد بازجویی قرار می‌گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: