کد خبر: ۷۱۱۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۵۹۸
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت که با توجه به پیش بینی شرایط جوی و احتمال بارش باران و آبگرفتگی معابر توصیه می شود که جهت جلوگیری از بروز مشکلات، تمهیدات لازم اندیشیده شود.
پیش بینی هواشناسی و ضرورت اندیشیدن تمهیدات لازمبه گزارش خبرداغ ، منصور رحمانیان، افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی با عبور متناوب سامانه های بارشی، وضع هوای استان از امروز تا اواسط هفته آینده به شرح زیر پیش بینی می شود.
پنج شنبه 26 اسفند نیمه ابری به تدریج افزایش ابر، عصر و شب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات بارش بصورت باران و برف و مه آلود.
جمعه 27 اسفند بارش باران، رعد و برق گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش به صورت باران و برف و مه آلود بعداز ظهر کاهش ابر.
شنبه 28 اسفند نیمه ابری و بارش پراکنده.
یکشنبه 29 اسفند قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر عصر و شب بارش باران و رعد و برق و در ارتفاعات بارش بصورت باران و برف و مه آلود.
دوشنبه 30 اسفند نیمه ابری تا ابری بعضی ساعات بارش باران و رعد و برق و در ارتفاعات بارش بصورت باران و برف و مه آلود.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود بارش باران و برف در جاده های کوهستانی استان موجب لغزندگی جاده ها و اختالل در تردد جاده ها شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: