کد خبر: ۷۱۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۲۸۳
معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:خدمات اورژانس بیمارستان ها در ایام نوروز دایرخواهد بود.
خدمات اورژانس بیمارستان‌ها در ایام نوروز دایر استایرج حریرچی در بازدید از مرکز  جامع خدمات سلامت ساری با بیان اینکه 50 آمبولانس در مازندران توزیع شده است، اظهار کرد: با توزیع این آمبولانس ها 50 درصد ظرفیت اورژانس مازندران افزایش پیدا کرده است.


به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،وی با بیان اینکه این آمبولانس ها مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات روز هستند، افزود: باتوجه به حادثه خیز بودن جاده های مازندران، این امر خبر مناسبی برای مردم است.

معاون وزیر بهداشت، با اشاره به اینکه مازندران در طرح پزشک خانواده پیشرو است، خاطرنشان کرد: با همدلی مسئولان استان مازندران خدمات رسانی به مردم ارتقاء پیدا کرده است.

حریرچی با بیان اینکه ایام نوروز در پیش است، تصریح کرد: امیدوارم مردم به سلامت خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به بازرسی از اماکن توزیع فرآورده های غذایی در ایام نوروز، افزود: اورژانس های بیمارستانی در ایام نوروز فعال هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: