کد خبر: ۷۱۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۴۲۲
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: آب شرب هشترود حاوی ماده آرسینیک است و این ماده موجب بروز سرطان در مردم می‌شود، به همین خاطر در مجمع نمایندگان استان تصمیم گرفته شد که آب شرب هشترود و بستان آباد از سد کلقان تأمین شود.
آب شرب هشترود حاوی ماده آرسینیک استبه گزارش خبرداغ ، سید حمزه امینی در جلسه پرسش و پاسخ با مردم که در حسینیه آل طاها برگزار شد، خاطرنشان کرد: تا به حال ردیف بودجه‌ای برای اتمام سد سهند و پایاب آن در نظر گرفته نشده است؛ اما با تلاش جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این پروژه از حوزه سپید رود صاحب بودجه شد و تا به الان چهار میلیارد تومان اعتبار  به این مجموعه اختصاص یافته است.

وی افزود: اگر دولت واقعاً به دنبال اجرای اقتصاد مقاومتی است، باید در مجموعه سد سهند هشترود سرمایه‌گذاری کند تا هم مردم و هم دولت بتوانند از این مجموعه به بهترین نحو بهره‌برداری کنند.

وی اظهار کرد: از سوی وزیر کشور 1100 تن آسفالت به منطقه هشترود اختصاص یافته است و بعد از عید خیابان‌های اصلی هشترود آسفالت‌ریزی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، امینی ادامه داد: باتوجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت، می‌توان گفت که بیمارستان امام حسین(ع) هشترود یکی از بیمارستان‌های نمونه کشور است که دارای چندین متخصص می‌باشد و در بیمارستان حضرت امیر المومنین(ع) چاراویماق نیز برای اولین بار عمل جراحی انجام شد.

وی با اشاره به انتخابات شورای شهرها و روستاها، اظهار کرد: مردم باید در رأی خود دقت داشته باشند و به کسانی رای دهند که بر سر ریاست با هم زد و خورد نداشته و فقط به فکر آبادانی منطقه باشند.

نماینده مردم هشترود ادامه داد: شهرداری و شورا موظف هستند به وضعیت شهر رسیدگی کنند؛ اما مردم نیز باید مطالبات شهرداری را پرداخت کنند تا دست شهرداری برای اجرای کارهای عمرانی و زیباسازی باز باشد.

وی گفت: در طول 10 ماه گذشته، هشت طرح اساسی که به نفع مردم می‌باشد، به مجلس ارائه داده‌ام که همگی مصوب و به قانون تبدیل شده‌اند.

وی ادامه داد: اگر کارخانه ریل آسانسور و مس قاضی کندی هشترود شروع به کار کنند، مشکل بیکاری جوانان منطقه حل می‌شود و به طور مستقیم 800 نفر صاحب شغل می‌شوند.

امینی یاد آور شد: از اواخر اردیبهشت ماه سال 96 کار باز سازی هفت پل تخریب شده هشترود بر اثر جاری شدن سیل و کار ساخت و ساز درمانگاه تامین اجتماعی شروع می‌شود که نوید بخش روزهای بهتری برای منطقه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: