کد خبر: ۷۱۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۴۷۸
سه هزار و 200 متر آزاد راه رشت‌ـ‌قزوین با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور افتتاح رسمی می‌شود.
به گزارش خبرداغ ،مشاور امور فرهنگی و رسانه‌ای سازمان برنامه و بودجه کشور امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه افتتاح رسمی سه هزار و 200 متر آزاد راه رشت‌ـ‌قزوین با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور انجام می‌شود، اظهار کرد: این آزاد راه با هزینه 180 میلیارد تومان تکمیل شده و امروز با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح می‌شود.


سید رضا سیددانش با بیان اینکه افتتاح مقدار مذکور آزاد راه 80 درصد مشکلات بار ترافیکی را کاهش می‌دهد، تصریح کرد: معاون رئیس جمهور در سفر قبلی خود به گیلان قول افتتاح این پروژه تا قبل از پایان سال جاری را داده بود که امروز این وعده محقق شده است.

وی بازگشایی مسیر باقی‌مانده آزاد راه در آستانه سال جدید را اقدامی مهم دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به گردشگر پذیری گیلان، باید تلاش شود مسافران با کمترین دغدغه وارد استان شده و شاهد حوادث جاده‌ای کمتری در ایام نوروز باشیم.

3 هزار و 200 متر مسیر باقی‌مانده از هشت کیلومتر آزادراه رشت ـ قزوین با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور افتتاح می‌شود.





بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: