کد خبر: ۷۱۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۷۲۳
به نظر می رسد که رامین رضاییان برای حفظ جایگاهش در تیم ملی باید از پرسپولیس جدا شود.
بازیکنی که بخاطر کی‌روش نمی‌خواهد در پرسپولیس بماند!به گزارش خبرداغ ، یکی از نکات ویژه لیست دعوت از رامین رضاییان است.ستاره مغضوب برانکو سرمربی پرسپولیس که چند هفته ای است از این تیم کنار گذاشته شده است اما همچنان گزینه محبوب کی روش است.

 

البته اختلاف سلیقه درمورد او اتفاق تازه ای نیست.زمانی همین بازیکن برای تیم ملی فیکس بازی می کرد و در پرسپولیس نیمکت نشین بود.او همچنان هم نقش محل اختلاف این دو مربی را بازی می کندو اتفاقا از شانس زیادی هم برای بازی مقابل قطر و چین برخوردار است.اما خود رامین هم بهتر از هرکس می داند که برای ماندن در تیم ملی باید بازی کند.

 

این درست که درمقطعی کی روش آندو تیموریان راهم بدون تیم باشگاهی دعوت می کرد اما آن روزها آندو یک استثنا بود و عملکرد بسیار موثری هم در تیم ملی داشت.آیا رامین می تواند با ادامه حضور یک خط درمیان در پرسپولیس بازهم چنین فرصتی داشته باشد ؟ برانکو او را نمی خواهد و این دیگربرخود او هم مسجل شده است.

 

اگر را مین می خواهد حداقل تیم ملی را از دست ندهد باید برای فصل بعد فکری به حال خود کند.شاید یکی از مهمترین انگیزه های جدایی او از پرسپولیس همین تیم ملی باشد. رامین هرجای دیگری می تواند فیکس باشد و با درخشش جای خود را فیکس کند اما قطعا او در برنامه های آینده برانکو جایی نخواهد داشت.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: