کد خبر: ۷۱۱۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۳۲۴
آزمایشگاه ظروف و تیوپ بر اساس استاندارد ISO 17025 در مجتمع آزمایشگاهی استاندارد جزیره کیش راه اندازی شد
راه اندازی آزمایشگاه ظروف و تیوپ بر اساس استاندارد ISO 17025 در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش، در راستای ارتقاء سطح کیفی کالا و خدمات و همچنین به منظور رونق اقتصادی منطقه با افزایش دامنه فعالیت آزمایشگاه استاندارد در جزیره کیش، زمینه توسعه ارائه خدمات را فراهم کرده است.

بنابر این گزارش، بر اساس نیاز گمرک کیش و بازرگانان فعال، این آزمایشگاه پس از ارزیابی توسط کارشناسان و متخصصان مرتبط توانست برای انجام آزمون انواع ظروف کریستال، شیشه، چینی، اوپال و غیره مجوزها و تائید صلاحیت لازم را از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (ISO 17025) کسب کند.

همچنین، در همین راستا توانست مجوز مربوطه برای انجام آزمون تیوپ های خودروهای سواری، کامیون و موتورسیکلت را دریافت کند.

 لازم به ذکر است، این آزمایشگاه به جديد ترين تجهیزات از جمله  دستگاه هاي آزمایش فلزات سنگین مجهز شده و این قابلیت را دارد که با  بالاترین دقت، میزان فلزات سنگین را در موارد مختلف آزمایش کند. با شروع بکار این بخش ها در مجتمع آزمایشگاهی استاندارد، علاوه بر اينكه تمامي آزمون های کالاهای عنوان شده، در داخل جزیره انجام می شود، موجبات حضور تجار و رونق بازرگانی و زمینه رشد اقتصادی و اشتغال زایی را فراهم کرده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: