کد خبر: ۷۱۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۳۳۷
صدور مجوزخروج موقت خودرو از جزيره كيش آزاد شد
آزاد سازي خروج موقت خودرو از منطقه آزاد کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات سال جدید و شروع سفرهای هموطنان و بنا به درخواست عده ای از ساكنان کیش که تمایل داشتند با خودروی شخصی خود به سرزمین اصلی سفر كنند، مسئولان سازمان منطقه آزاد كيش براي آزاد سازي خروج موقت خودرو با مسئولان حوزه هاي مربوطه مذاكره كردند كه در نهايت  با  اعلام گمرك جزيره كيش خروج خودرو تا اطلاع ثانوی و بطور موقت، آزاد اعلام شد.

بنابر این گزارش، پس از بررسی موضوع در نشست هایی با حضور مسئولان حوزه مربوطه، مهدی اقبالی مقدم مدیرکل گمرک جزیره کیش از صدور مجدد مجوز خروج خودرو به صورت موقت به سرزمین اصلی خبر داد و اين مجوزها از روز دوشنبه 23 اسفند صادر شد.

 پیش از این بر اساس بخشنامه مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران در تاریخ  26 آبان ‌ سال 95 مبنی بر لغو دستورالعمل های قبلی در خصوص تردد خودروهای مناطق آزاد، از گمرک مناطق آزاد خواسته شده بود تا از قبول هرگونه درخواست برای ورود موقت خودروهای مزبور به سرزمین اصلی خود داری کنند.

در حال حاضر صدور مجوز خروج  موقت خودرو از منطقه آزاد كيش به سرزمين اصلي تا اطلاع ثانوي آزاد است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: