کد خبر: ۷۱۱۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
تعداد بازدید: ۴۸۴
شرکت اپل در نظر داشته تا سپتامبر سال 2017 به معرفی سه مدل آیفون جدید بپردازد. در این میان دو مدل 5.2 و 5.5 اینچی بوده و از صفحه نمایش LCD بهره می برند.
آیفون 8 با نام آیفون ادیشن توسط اپل معرفی می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  نواندیش ،  در سوی دیگر مدل نهایی و رده بالا آیفون 8 به نمایشگر 5.8 اینچی OLED مجهز است و یک مدل پرچمدار به شمار می رود. تاکنون شایعات بسیاری پیرامون آیفون 8 منتشر شد اما به تازگی گزارش دیگری انتشار یافته که می گوید اپل آیفون 8 را با نام آیفون ادیشن و به شکل محدود با قیمت 1000 دلار عرضه می کند.

این بدان معنا بوده که در کنار عرضه مدل های استاندارد باید شاهد مدل منحصربفرد باشیم. انتظار می رود آیفون ادیشن به مشخصات بزرگی تجهیز شده باشد. شایان ذکر بوده د و مدل نخست آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس نام دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا سپتامبر به انتظار نشست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: