کد خبر: ۷۱۱۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
تعداد بازدید: ۳۹۹
نعمتی در بیان علل عدم‌پیوستن لاریجانی به جمنا گفت: بسیاری از افرادی که در قم لاریجانی را با مهر زدند در جمنا حضور دارند و وی به این سطح از پختگی رسیده است که من جرب المجرب حلت به الندامه.

نعمتی: افرادی که در قم لاریجانی را با مهر زدند در جمنا هستند / ائتلاف نانوشته ای بین لاریجانی و روحانی وجود دارد/ اصولگرایان معتدل حامی روحانی اند / جلیلی و قالیباف رقیب جدی برای روحانی نیستندنعمتی در بیان علل عدم‌پیوستن لاریجانی به جمنا گفت: بسیاری از افرادی که در قم لاریجانی را با مهر زدند در جمنا حضور دارند و وی به این سطح از پختگی رسیده است که من جرب المجرب حلت به الندامه.

بهروز نعمتی سخنگوی هیات رئیسه مجلس دهم در در بیان علل عدم‌پیوستن لاریجانی به جمنا اظهارکرد:  آقای دکتر لاریجانی مواردی را تجربه کرده‌ است از جمله اینکه افراد مشخصی در قم وی را با مهر زدند یا در این قضیه دست داشتند که بسیاری از آنها در جمنا حضور دارند.

وی افزود: بعد از اینکه آقای دکتر لاریجانی این مرحله را پشت سر گذاشته به این سطح از پختگی رسیده که من جرب المجرب حلت به الندامه بنابراین، این مشکلات را مجدد تجربه نخواهد کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در اشاره به جناح مورد حمایت لاریجانی در انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: مشی آقای دکتر لاریجانی از ابتدای مجلس نهم تاکنون اعتدالی بوده است کمااینکه ما در آن مجلس بحث اعتدال را مطرح کردیم و به این موضوع هم اعتقاد داریم البته در برخی جاها به وی نقدهایی داریم به‌ویژه در مورد فراکسیونی که وی پیگیر تشکیل آن است و امیدواریم به یک نتیجه‌ای برسیم که بتوان این موضوع را جمع کرد.

نعمتی در تائید صحت خبری مبنی‌بر شکل‌گیری ائتلاف بین لاریجانی و روحانی بیان کرد: بنده فکر می‌کنم این ائتلاف به واسطه نهایت همکاری که در طول 4 سال گذشته بین دو قوه مقننه و مجریه وجود داشته است در عمل به وجود آمده البته ممکن است مکتوب نباشد اما به‌طور قطع ائتلاف نانوشته‌ای بین دولت و آقای دکتر لاریجانی وجود دارد.

عضو فراکسیون ولایت در رابطه با تصمیم سعید جلیلی برای ایجاد جبهه جدیدی در کنار جبهه پایداری یادآورشد: قبل از این گفته بودم که آقای جلیلی در هر صورت برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا خواهد شد و مجموعه دوستان اصولگرای معتدل از آقای روحانی حمایت خواهند کرد و تیمی هم مانند دوستان ما در جامعه مهندسین کاندیدا خواهند داشت که پایداری‌ها نمی‌توانند با آنها به توافق برسند.

وی در پیش‌بینی میزان موفقیت جلیلی و قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری آتی تاکید کرد: هر کدام از این افراد آرای خود را دارند اما نمی‌توانند رقیب جدی برای آقای دکتر روحانی باشند چراکه به‌طور قطع وی برای دور دوم نیز رئیس جمهور باقی خواهد ماند.

منبع: انتخاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: