کد خبر: ۷۱۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۲۸
من که هزار سکه نخواستم، دنبال حق ام بودم؛
ووشوکار اصفهانی حالا از انتقادی که نسبت به رئیس جمهور داشته پشیمان شده است!
ورزشکار معترض: آقای رئیس جمهور معذرت می خواهمبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه گل، در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ایران در بازی های المپیک و پارالمپیک ریو 2016 و مدال آوران ورزش ایران در سال 94 که هفته پیش با حضور رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، سهم مدال آوران تالو که نایب قهرمان مسابقات جهانی اندونزی بودند، تنها پنج سکه طلا بود.

 

موضوعی که اعتراض محسن احمدی عضو تیم تالو (دوئلین) کشورمان را در پی داشت و او در واکنش به این موضوع اعلام کرده بود که پنج سکه‌ام را می‌دهم تا روحانی خرج انتخاباتش کند اما این ووشوکار اصفهانی حالا از انتقادی که نسبت به رئیس جمهور داشته پشیمان شده است!

 

 

* باید به وزارت می گفتم نه رییس جمهور

وی در این خصوص گفت: «من پس از این که پاداش های ما داده شد، به رئیس جمهور اعتراض کردم اما بعد از این که فکر کردم به این نتیجه رسیدم که اشتباه کردم و عجولانه حرف زدم. چرا که این تعداد سکه ای که به من داده شده بود، ربطی به رئیس جمهور نداشت و من باید صحبت هایم را با وزارت ورزش و جوانان مطرح می کردم. به همین خاطر از آقای دکتر روحانی عذرخواهی می کنم و امیدوارم که من را ببخشند.»

 

احمدی صحبت هایش را اینطور ادامه داد: «متاسفاننه برخی از مردم فکر می کنند ما چون ورزشکار و عضو تیم ملی هستیم، وضع مان خیلی خوب است اما واقعا این طور نیست. ما ورزش شغل مان است و درآمد دیگری نداریم و بیکار هستیم. فدراسیون ووشو یکی از معدود فدراسیون هایی است که حقوق می دهد که از این مجموعه تشکر می کنم اما فکر می کنید ما چقدر می گیریم؟ سه ماه در سال ماهی یک میلیون که می شود سه میلیون. در لیگ هم به ورزشکاران ما 10 میلیون نهایتا بیشتر نمی دهند.»

 

 

* فضای مجازی بی در و پیکر است

این تالو کار پارس جم جنوبی ادامه داد: «در مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران، به هم تیمی های ما نفری 25 سکه داده شده بود اما به ما به خاطر این که تیمی مسابقه داده بودیم، نفری پنج سکه دادند. ما که هزار سکه نخواسته بودیم. ما هم اعتراض مان این بود که اگر به بقیه 25 سکه داده شده، باید به ما هم 25 سکه داده شود. حتی اگر تیمی می خواستند بدهند، تقسیم بر دو می شد 12 و نیم سکه و اگر تقسیم بر سه هم می خواستند بکنند می شد نفری هشت سکه اما نمی دانم چرا به ما نفری پنج سکه داده اند؟!»

 

وی به واکنش هایی که در فضای مجازی به صحبت های او شده است هم اشاره کرد: «متاسفانه فضای مجازی خیلی بی در و پیکر است. آمده اند نوشته اند تبعیدش کنید، مادام العمر محروم اش کنید، سرش را ببرید! مگر من چه کار کرده ام؟ چون حقم ام را خواسته ام، باید این حرف ها را بشنوم؟ به خدا من هم عرق ملی دارم وگرنه با دست و پای شکسته نمی رفتم که برای پیروزی کشورم مسابقه بدهم.»

 

 

* شب عیدی دستمان بسته شده

احمدی خاطرنشان کرد: «اما به خدا من زن و بچه دار هستم. ما که درآمد خاصی نداریم. چند روز دیگر 38 ساله می شوم اما شغل خاصی ندارم. بارها به سازمان ورزش شهرداری اصفهان مراجعه کرده ام اما هیچ جوابی نگرفته ام. مجرد هم نیستم که بگویم عیبی ندارد. با پنج تا سکه یک سفری می روم و استراحتی می کنم اما شب عیدی دست مان بسته شده است. من باز هم از آقای رئیس جمهور عذرخواهی می کنم اما از ایشان تقاضا می کنم که به فکر ما ورزشکاران باشند. ما که آقای سلطانی فر را هم که نمی توانیم ببینیم تا با ایشان صحبت کنیم اما امیدوارم آقای داورزنی به عنوان معاون وزیر به مشکلات ما رسیدگی کنند.»

 

وی از مسئولان باشگاه خود نیز تشکر کرد: «من در باشگاه پارس جم جنوبی مربیگری می کنم. خوشبختانه در این باشگاه به ما رسیدگی می کنند که من از مسئولان آن تشکر می کنم اما لیگ ما هم شش ماه بیشتر نیست. قبلا همه به فوتبال اشاره می کردند اما حالا ما در حسرت لیگ والیبال و بسکتبال هستیم. همه ورزشکاران رشته های مختلف دارند زحمت می کشند و تلاش می کنند اما فرق ما این است که آنها المپیکی هستند ولی ما نه.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: