کد خبر: ۷۱۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۲۲۱
گمرک ایران جزئیات آخرین کشفیات مواد مخدر در گمرکات کشور توسط ماموران این سازمان را اعلام کرد.
شیوه‌های جدید قاچاقچیان مواد مخدر/ کشفیات گمرک در هفته اخیربه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، در هفته گذشته کشفیات متعددی توسط مأموران گمرک در گمرکات کشور صورت گرفت که مهم‌ترین و جالب‌ترین آن‌ها در ادامه آمده است.

کشف لباس آغشته به تریاک

مأموران گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) در جریان ارزیابی از یک بسته پستی، بیش از ۱۸۰۰ گرم لباس آغشته به تریاک کشف کردند.

قاچاقچیان سعی داشتند با این ترفند نسبت به عبور این محموله اقدام کنند، اما توسط ماموران گمرک، این بسته کشف و برای پیگیری‌های قانونی به پلیس فرودگاه تحویل داده شد.

کشف شیره تریاک از داخل قوطی کرم آرایشی

قوطی کرم آرایشی نیز این بار بستری برای قاچاق مواد مخدر بود، به طوریکه مأموران گمرک سرخس در استان خراسان رضوی از یک مسافر ترکمنستان ۷۲۲ گرم شیره تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در ۹۳ قوطی کرم آرایشی جاسازی شده بود، کشف کردند.

بر اساس این گزارش، متهم به همراه مواد مکشوفه به مراجع ذی‌ربط تحویل شده است.

کشف مواد مخدر در گمرک فرودگاه امام خمینی(ره)

تنها کشفیات موادمخدری گمرک فرودگاه امام(ره) به لباس‌های آغشته به تریاک خلاصه نشد و ماموران این گمرک در بازرسی‌های خود مقادیری بذر شاهدانه و انواع قرص متادون را نیز کشف و ضبط کردند.
این میزان مواد مخدر نیز در داخل اسباب‌بازی و یا داخل بسته‌های پستی جاسازی شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: