کد خبر: ۷۱۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
تعداد بازدید: ۴۸۶
پرونده «روزنامه وطن» امروز بابت انشار مطلبی با عنوان «پسابرجام و نعل‌های وارونه» مصداق اهانت به روحانیت قلمداد شد.
پرونده روزنامه وطن امروز به اتهام توهین به روحانیت به دادگاه رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، دبیر هیات نظارت بر مطبوعات از صدور مجوز انتشار‌ 78 رسانه و تغییر وضعیت 96رسانه مکتوب و الکترونیک در جلسه امروز این هیات خبر داد.

علاالدین ظهوریان، گفت: در جلسه امروز هیات نظارت بر مطبوعات ضمن طرح موضوعات نظارتی در حوزه رسانه های مکتوب و الکترونیک٬ شماری از تقاضاهای صدور مجوز نشریات مورد بررسی قرار گرفت که طی آن 78 رسانه مجوز انتشار دریافت کردند و تقاضای تغییر وضعیت، تغییر صاحب امتیازی و تغییر مدیرمسوولی 96 نشریه مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به موارد نظارتی مطرح شده در جلسه امروز افزود : هیات نظارت بر مطبوعات تخلف روزنامه «شاخه سبز» را به دلیل انتشار مطلب طنزی حاوی عبارات موهن درباره ساکنان یک منطقه در قم، محرز دانست و پرونده این روزنامه را مستند به بند 4 ماده 6 قانون مطبوعات، به دادگاه ارجاع کرد. همچنین روزنامه های 90 و «وطن امروز» به دلیل بی توجهی به اصل وحدت اسلامی، عطف به بند 4 ماده 6 قانون مطبوعات تذکر دریافت کردند و پرونده «روزنامه وطن» امروز بابت انشار مطلبی با عنوان «پسابرجام و نعل‌های وارونه» مصداق اهانت به روحانیت قلمداد شد و عطف به بند 8 ماده 6 قانون مطبوعات، به دادگاه ارجاع شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: