کد خبر: ۷۱۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۸
نمایندگان در نشست با وزیر ورزش و جوانان به مواردی همچون ضرورت جذب بخش خصوصی، اشتغال برای جوانان و تکرار یک بازی بین دو تیم فوتبال تاکید کردند.
اتفاقی تاسف بار در ورزش ایران/ اسکان بانوان قهرمان در غسالخانه!به گزارش خبرداغ ، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان امروز (یکشنبه، ۱۵ اسفندماه) با حضور در فراکسیون مستقلین ولایی ضمن پاسخگویی به سوالات و مطالب مطروحه از سوی نمایندگان درخصوص موضوعات مرتبط با ورزش و جوانان، پاره‌ای از مشکلات این حوزه را به سمع و نظر نمایندگان حاضر در این نشست رساند. در این نشست نمایندگان نیز دغدغه‌ها و انتقادهای خود را مطرح کردند.

 

بنابراین گزارش بشیر خالقی نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در  این نشست با بیان اینکه به دلیل نبود اعتبارات لازم جوانان حوزه انتخابیه وی امکان پیشرفت در رشته‌های مختلف ورزشی را ندارند، افزود: سالن ورزشی خلخال نیمه کاره مانده است ضمن آنکه دولت باید از زمین‌های طبیعی برای سالن‌سازی در بخش روستایی استفاده کند.

 

مرتضی صفاری نطنزی نماینده نطنز و قمصر در مجلس نیز بیان کرد که تعداد قابل ملاحظه‌ای سالن نیمه کاره ورزشی در حوزه انتخابیه وی وجود دارد.

 

همچنین کوروش کرم‌پور نماینده مردم فیروزآباد در مجلس به اختلاف‌های پیش آمده در بازی تیم فوتبال قشقاوی شیراز و زاگرس یاسوج و اجحاف حق این تیم اشاره و خواهان پیگیری وزیر و برگزاری یک بازی دیگر شد تا میان قومیت‌ها مشکلی پیش نیاید.

 

مهراد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس نیز بیان کرد: با وجود محدود بودن منابع دولتی لازم است حضور بخش خصوصی در حوزه ورزش بیشتر شود درحالی که تمایل برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف ورزشی بسیار بالاست اما زیرساخت‌های لازم هنوز فراهم نشده است.

 

همچنین رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس با ابزار امیدواری از اینکه اختصاص ۲۷ درصد از مالیات بر ارزش‌افزوده و ۲۰ درصد حاصل مالیات و عوارض سیگار بتواند بخشی از مشکلات حوزه ورزش کشور را حل کند، خطاب به سلطانی‌فر، گفت: امیدوارم نخستین وزیری باشید که به جوانان اهمیت داده و برای رفع مشکلات آن‌ها چاره می‌اندیشد.

 

روح الله بابایی نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس با بیان اینکه در حوزه انتخابیه وی حتی پروژه نیمه کاره ورزشی هم وجود ندارد، افززد: متاسفانه چند وقت گذشته به دلیل نبود امکانات تفریحی یک دانش آموز در استخر کشاورزی منطقه غرق شد چرا که استخری نبوده که از آن برای تفریح و بازی استفاده کند.

 

همچنین حبیب الله نیکزادی پناه نماینده مردم بم و ریگان در مجلس از وزیر ورزش درخواست کرد برای اطلاع از عمق مشکلات ورزشی شهرستان به آنجا سفر کند.

 

سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه در این جلسه افزود: ۹۵ درصد تنها سالن ورزشی تربت حیدریه تکمیل شده اما همان ۵ درصد باقی مانده ۴ سال است که همچنان برای تکمیل منتظر بودجه مانده، ضمن آنکه با توجه به استعدادهای خاص دومیدانی در این منطقه، احداث پیست تخصصی در این خصوص ضروری است.

 

سیدحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی نیز از وزیر درخواست کرد هیچ کاری را بالاتر از ایجاد اشتغال برای جوانان نبیند.

 

عباس پاپی‌زاده نماینده دزفول در مجلس نیز با بیان اینکه بخش جوانان در وزارت ورزش به فراموشی سپرده شده است، از عملکرد مسئول ورزشی در شهر خود ابراز نارضایتی کرد.

 

همچنین معصومه آقاپور نماینده مردم شبستر در مجلس با بیان اینکه تیم ووشو بانوان و قهرمانان این رشته در شبستر در نمازخانه غسالخانه شهرستان استراحت و اسکان می‌کنند، به خانه ملت گفت: این موضوع جای تاسف و خجالت دارد.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: