کد خبر: ۷۰۹۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶
تعداد بازدید: ۲۲۳۱
همسر بازیکن سرشناس پرسپولیس اعلام کرد: «اونایی که دائم دارید اینور اونور میگید ماهینی باید محروم بشه☝️به چه جرمی؟! به جرم اینکه شما جسارت رقابت سالم توی زمین رو ندارید؟!»
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، همه چیز از روز بازی پرسپولیس و الوحده امارات شروع شد. عکسی که همسر حسین ماهینی بعد از این دیدار از روز سکوهای ورزشگاه ابوظبی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

 

وی در توضیح این عکس نوشته بود: «جای همه دختران فوتبالی که می دانم چقدر مشتاقند از نزدیک ببینند، خالی بود. به امید روزی که همگی کنار هم بچه‌ها را در استادیوم تشویق کنیم.»

 

تیپ همسر بازیکن پرسپولیس در این تصویر به مذاق مخاطبانش خوش نیامد و انتقادات گسترده ای را به همراه داشت به گونه ای که پس از گذشت یک روز از انتشار این عکس وی مجبور می شود پست خود را از روی صفحه اینستاگرامش حذف کند.

 

عکس حذف شد ولی انتقادات متوقف نشد. مخاطبان که عکس را در دیگر صفحات فضای مجازی مشاهده می کردند در زیر پست های دیگر وی انتقادات خود را بیان می کردند.

 

گستردگی این پیام ها به حدی رسید که صدای اعتراض همسر بازیکن پرسپولیس را بلند کرد و وی در پستی جدید توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

 

«خانم ها و آقایون علما و مراجع تقلید ☝️والله اونموقع که من به سن تکلیف رسیدم شما هنوز رساله هاتونو منتشر نکرده بودین که من سخنان گهربار شما معصومین رو با جان دل بپذیرم


 

عکسی که در روز بازی الوحده منتشر شد

 

توضیحات امروز همسر ماهینی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: