کد خبر: ۷۰۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۵۶
احمد صمیمی گفت : اگر ظرفیت های هندورابی به خوبی معرفی شوند این جزیره در جذب گردشگر از کیش سبقت می گیرد.
معرفی درست ظرفیت های هندورابی به جذب گردشگر بیشتر کمک می کندبه گزارش خبرداغ  به نقل از  روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، احمد صمیمی که به همراه مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش و جمعی از معاونان و مدیران بخش های مختلف برای بازدید از روند توسعه به جزیره هندروابی سفر کرده بودند در حاشیه بازدید از طرح ها حضور خود در این بازدید را قدردانی از تلاش های مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش و اعضای هیات مدیره عنوان کرد.

وی گفت : توسعه هندورابی توسط مدیرعامل منطقه آزاد کیش در ابتدای دولت یازدهم به عنوان نخستین جزیره که پس از انقلاب توسعه پیدا کرده مطرح و هدف گذاری شد تا این جزیره به عنوان جزیره آرامش توسعه یابد.

صمیمی افزود :آنچه که امروز دیدیم با برنامه ها مطابقت داشت و در برخی زمینه ها نیز پیشگام بودیم ، به نظر می رسد این حرکت مطلوب است و اگر بتوانیم ظرفیت های هندورابی را خوب معرفی کنیم ، این جزیره می تواند از کیش هم جلوتر باشد.

طرح توسعه جزیره هندورابی با رویکرد اکوتوریسم از سال 93 به دنبال تاکید رئیس جمهوری در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفته و این سازمان نیز توسعه این جزیره را برمحور حفظ محیط زیست بکر و طبیعت هندورابی در دستور کار قرارداده است.  

جانمایی و طرح فرودگاه اختصاصی جزیره هندورابی متناسب با چشم انداز توسعه این جزیره و برمبنای طرح جامع صورت گرفته و هدف از ساخت این فرودگاه ایجاد تسهیلات لازم برای آمد و شد گردشگران وسرمایه گذاران به این جزیره است .


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: