کد خبر: ۷۰۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۴۳۹
جلسه شورای آموزش و پرورش کیش با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.
جلسه شورای آموزش و پرورش کیش برگزار شدبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این جلسه عصر روز سه شنبه 10 اسفند با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی این سازمان، معاون امور مشارکت ها و غیر انتفاعی ها، رئیس آموزش و پرورش کیش، نمایندگانی از مدیران مدارس دخترانه و پسرانه و نمایندگانی از انجمن اولیاء و مربیان در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

دکتر مونسان در این جلسه اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش کیش را مثبت خواند و گفت: برگزاری اردوهای دانش آموزی باعث نشاط و آرامش دانش آموزان و اولیاء آنان می شود. هر چه نشاط بیشتر شود، آموزش پذیری دانش آموزان نیز بالا می رود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از مسئولان آموزش و پرورش جزیره کیش خواست با شناسایی نقاط ضعف و قوت و با استفاده از تجربیات گذشته، با هدف رشد و تعالی دانش آموزان کیش در جهت رفع نواقص و کاستی ها کوشش و برای این کار برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تنظیم و اجرا شود.

مونسان افزود: در این راستا باید برای تمام مدارس جزیره شناسنامه تهیه شود و ضمن مسئله شناسی و نیاز سنجی، اقدامات انجام شده و نواقص و کمبودها نیز در این شناسنامه ها درج و نتایج آن در جلسات بعدی عنوان شود.

وی یادآور شد: همچون گذشته سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه تکمیل امکانات و تجهیزات مورد نیاز دانش آموزان در مدارس،  اداره آموزش و پرورش جزیره کیش را حمایت و پشتیبانی می کند و برای تشویق معلمان نمونه کیش نیز،  مبلغی را به عنوان کمک حق جذب و حق مسکن  اختصاص داده است.

وی گفت: با پیگیری های مسئولان آموزش و پرورش کیش، کیفیت آموزشی باید در سطح مناسبی قرار گیرد.

جاویدی رئیس آموزش و پرورش کیش نیز در این جلسه گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده در طول مدت مدیرسیت خود ارائه داد.

وی در این گزارش از تامین بدهی هزینه آب و برق مدارس، ایجاد اردوهای آموزشی و تفریحی در پایان هفته، رشد مسابقات ورزشی بین دانش آموزان، ایجاد تسهیلات وام برای فرهنگیان کیش، رفع مشکلات مدرسه دانا و هنرستان خوارزمی، تامین و پایش نیروی انسانی، خدمات رفاهی اقامتی برای فرهنگیان سراسر کشور در کیش، برقراری سفر راهیان نور برای دانش آموزان، تعامل با ستاد مبارزه با مواد مخدر، ارتباط و تعامل با دانشگاه ها و برگزاری دوره های آموزشی برای دانش آموزان و معلمان به عنوان موضوعات دردست بررسی یاد کرد.

لازم به ذکر است تجهیز سالن های ورزشی مدارس، تامین هزینه آب و برق، هیئت امنایی کردن مدارس، راه اندازی مدارس تیز هوشان و مدارسی با پتانسیل ها و ویژگی های منطقه آزاد کیش، رفع مشکلات فرهنگیان و فعال کردن شرکت تعاونی فرهنگیان و ساخت دو مجتمع آموزشی در دو منطقه صدف و صفین از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: