کد خبر: ۷۰۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۵۶۳
محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حمایت دولت از کسب و کارهای نوین نباید موجب خدشه دارشدن کسب و کارهای سنتی شود.
وزیر ارتباطات: کارهاي نوين نبايد موجب خدشه دارشدن کسب هاي سنتي شودبه گزارش خبرداغ ، «محمود واعظی» عصر امروز (سه شنبه) در دومین نشست هم اندیشی دولت و کسب و کارهای بخش ارتباطات، در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع فعالان کسب و کارهای نوین بر حمایت جدی دولت از آنها تاکید کرد و گفت: به دنبال یافتن راه حلی منطقی برای حمایت از این کسب و کارها در کنار کسب و کارهای سنتی هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: کسب و کارهای نوین با تشکیل یک انجمن تخصصی خواسته های خود را در قالب طرح به دولت ارایه دهند تا بیشتر رسیدگی شود.

 در دومین نشست هم اندیشی دولت و کسب و کارهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری نیز حضور دارند.

در این نشست، فعالان کسب و کارهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهان حمایت های جدی تر دولت از آنها شدند.
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: