کد خبر: ۷۰۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴
تعداد بازدید: ۳۰۷
فرمانده سپاه پاسداران گفت: بیشتر محصولات عرضه شده در حوزه علمی و فناوری محصولات دفاعی، کشاورزی و صنعتی است و امیدواریم سپاه اولین خریدار این محصولات باشد.
سردار : سپاه باید اولین خریدار محصولات علم و فناوری باشدبه گزارش خبرداغ ، سردار محمدعلی جعفری در چهارمین جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت: در کشور جهادگر علم و فناوری فراوان داریم و افرادی که بتوانند نیازهای کشور را در صنعت کشاورزی پزشکی و سلامت در همه بخش‌ها برآورده کنند، فراوان هستند.

وی ادامه داد: ضعف و مشکل ما در مدیریت اعلام نیاز و وصل کردن محصول و توانمندی و ظرفیت ایجاد شده به تولید و کاربردی کردن آن است .

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: امیدوارم مجموعه عظیم سپاه با توجه به اینکه نیاز به این محصولات و جود دارد بتواند این اتصال را انجام دهد.

جعفری افزود: متاسفانه با اتصال راحت‌تر به خارج از کشور وصل شده‌ایم و محصولات خارجی را که درکشور داریم، به راحتی می‌خریم و این مشکل عرصه تحقیقات و فناوری است.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری‌هایی که در مجموعه سپاه انجام می‌شود، این سیستم را راه‌اندازی کنیم تا نیازهای مردم را در بخش‌های مختلف سپاه بسنجیم و محصولات مورد نیاز را برای تولید سفارش دهیم.

فرمانده سپاه پاسداران در پایان خاطر نشان کرد: اکثر محصولات تولید شده محصولات دفاعی، کشاورزی وصنعتی است و امیدواریم سپاه اولین خواهان و خریدار این محصولات باشد و به مرور این کار در کشور توسعه پیدا کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: