کد خبر: ۷۰۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲
تعداد بازدید: ۳۱۲
شاگردان پورموسوی در اولین تجربه آسیایی خود در آستانه کسب دومین پیروزی خود با گل الویس نانگ قرار گرفته اند.
پایان نیمه اول: الجزیره امارات 0 استقلال خوزستان (ایران) 1به گزارش خبرداغ ، استقلال خوزستان در دومین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الجزیره امارات رفت. این اولین بازی رسمی تاریخ استقلال خوزستان در آسیا بود.

 

استقلال در حالی پا به این دیدار گذاشته بود که هفته‌ی گذشته، در کمال ناباوری، تنها نماینده‌ی پیروز فوتبال ایران در آسیا بود. آنها الفتح عربستان را در مسقط شکست دادند. استقلال به دنبال این بود که این بازی را به سود خود تمام کرده و به صعود امیدوار باشد.

 

در آن سوی میدان، الجزیره در بازی اول خود در آسیا بسیار بد ظاهر شد و نتوانست مانند بازی‌های داخلی کار کند و با سه گل مغلوب لخویا شد. این تیم از نظر روانی تحت فشار بود. بیشتر از نماینده‌ی ایران. چرا که آنها هفته‌ی قبل باخته بودند، به اضافه‌ی اینکه آمار خوبی در برابر تیم‌های ایران نداشتند.

 

دقایق حساس:

10: اشتباه طیبی توپ را مقابل پای الاتاس قرار داد و او شوت زد. توپ به مدافع آبیها خورد و دفع شد.

29: آلتون آلمیدا از راست یک توپ بی نقص را انداخت روی سر برقاش، اما او از یک قدمی توپ را به بیرون زد.

 

گل:

دقیقه 2:  الجزیره 0-1 استقلال - اوت دستی بلند پیمان شیرزادی با ضربه سر آرش افشین به مومنی رسید، مومنی نیز با یک ضربه سر توپ را به نانگ رساند تا این مهاجم کامرونی با یک ضربه دقیق دروازه الجزیره را خیلی زود باز کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: