کد خبر: ۷۰۹۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
تعداد بازدید: ۱۹۲۷
سوپر اسپرت SCG003S که در طراحی ظاهری خود بی شباهت به خودروی سوپر اسپرت فراری انزو نیست، در مهرماه سال جاری گفته شده بود که به مراحل پایانی خود نزدیک شده و قرار است در ماه‌های آینده معرفی شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،حال با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 از اوایل ماه آینده میلادی، شرکت خودروسازی "اسکودریا کامرون گلیکنهوس" اعلام کرده است که نسخه نهایی و آماده برای تولید سوپر اسپرت خود یعنی SCG003S را در نمایشگاه ژنو امسال رونمایی خواهد کرد.

خودرویی که طبق اظهارات شرکت سازنده و باتوجه به عملکرد بالای آن در پیست نوربرگ رینگ آلمان که هنوز اطلاعات دقیقی از جزییات آن در دسترس نیست، قرار است تبدیل به سریع‌ترین خودروی داخل پیست شود!.

پیش از وعده و وعیدهای شرکت خودروسازی SCG در مورد این خودرو، گفته شده بود که سوپر اسپرت SCG003S با پیشرانه‌ای هشت سیلندر 4.4 لیتری توسعه پیدا خواهد کرد که با محدوده قدرتی تقریبا 750 اسب بخاری می‌تواند به سرعت بیش از 350 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند، در حالی که شتابی کمتر از 3 ثانیه برای آن پیش بینی شده است.

حال با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 و نمایش عمومی این خودرو در نمایشگاه، گفته می‌شود که پیشرانه 4.4 لیتری هشت سیلندر این اتومبیل حداکثر قدرتی 800 اسب بخاری و همچنین گشتاوری 850 نیوتن متری در دور موتور 5900 دور بر دقیقه خواهد داشت و این درحالی است که گفته می‌شود حداکثر وزن اتومبیل به دلیل استفاده گسترده از فیبرکربن و مواد سبک وزن، چیزی بیش از 700 کیلوگرم خواهد بود که در صورت صحت داشتن این موضوع، می‌توان یک نسبت قدرت به وزن فوق العاده را متصور شد که در کنار طراحی کاملا آیرودینامیکی، قطعا عملکردی بی نظیر را هم به همراه خواهد داشت.

در آخر هم گفتنی است که خودروی سوپراسپرت SCG003S در استودیو طراحی "تورینو" واقع در کشور ایتالیا توسعه پیدا کرده و روی چرخ‌های جلوی آن رینگ‌های 20 اینچی و روی چرخ‌های عقب هم رینگ‌های 21 اینچی مورد استفاده قرار گرفته است که برای مهار هریک از آنان، به ترتیب از سیستم ترمز شش پیستون سرامیکی برمبو در جلو و همچنین سیستم ترمز چهار پیستون سرامیکی برمبو در عقب استفاده شده است تا علاوه بر شتاب مثبت بالا، شتاب منفی مطلوبی هم بدست آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: