کد خبر: ۷۰۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
تعداد بازدید: ۵۷۹
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: کسر امتیاز از رقبای مان در لیگ برتر خوشحالمان نمی کند.
کی‌روش از بازیکنان ما دعوت نکند خودش ضرر کرده است/ درباره نیلسون مدرک داریمبه گزارش خبرداغ ، تیم فوتبال پرسپولیس روزهای حساسی را پشت سر می گذارد و هواداران این تیم امیدوار هستند تیم شان در لیگ قهرمانان آسیا دست به کار بزرگی بزند. موقعیت این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران سبب شده تا موجی از  امیدواری نزد این هواداران ایجاد شود اما در عین حال مدیران پرسپولیس درگیر با مشکلاتی هستند که بسیاری از آنها را از گذشتگان خود به ارث برده اند. بحث شکایت هایی که از این باشگاه شده است این روزها به دغدغه ای جدی مبدل گشته اما تا این لحظه هیچ منبع موثقی خبر کسر امتیاز از سرخپوشان را تایید نکرده است.

 

علی اکبر طاهری پیرامون آخرین وضعیت باشگاه تحت مدیریت خود در گفت وگویی شرکت  کرده که متن آن را در زیر می خوانید:

 

در ماجرای طارمی تخطی نکردیم

 

طاهری درباره شکایت باشگاه ریزاسپور ترکیه گفت: آقای مهدی طارمی به ترکیه رفته و قراردادی را به امضا رسانده است. آن قرارداد باید در بخش هایی اجرایی می شده که نشده است. آنها شکایتی کرده اند و ما هم نیز جوابیه خود را داده ایم . وکیل آقای طارمی پیگیر این مساله است اما آنچه مسلم است ما تخطی ای نداشته ایم.

 

درباره نیلسون مدارک داریم

 

وی درباره شکایت نیلسون بیان داشت: این بازیکن از باشگاه شکایت کرده است و ما نیز یکسری مدارک داریم که باعث استناد به آنها جوابیه خود را خواهیم داد. همچنین درباره شکایت آقای پانادیچ که از کمک های آقای برانکو بوده جوابیه خود را نوشتیم زیرا این موضوع به دلیل اختلاف حساب میان طرفین است.

 

مسایل را رصد می کنیم

 

سرپرست پرسپولیس درباره دغدغه هواداران این تیم و شایعه کسر امتیاز خاطرنشان کرد: ما در حال رصد پرونده ها هستیم و در واقع از این پرونده ها مواظبت می کنیم. اینکه غرامت یا جریمه ای برای باشگاه بیاید طبعا باید با کمک هواداران آن پرونده ها را پشت سر بگذاریم. هفته قبل یک پرداختی برای بازیکنی داشتیم که حکمش به سال 2015 برمی گشت. ما باید ظرف 10 روز 40هزار دلار پرداخت می کردیم که سریعا این پول را مهیا و پرداخت کردیم. در آن مقطع این موضوع را رسانه ای نکردیم تا هوادار نگران نشود. ممکن است باز هم از این پرونده ها برای باشگاه بیاید. این بازیکن که پول آن را پرداخت کردیم حتی یک بار هم برای پرسپولیس بازی نکرده بود. پرونده او به فدراسیون هم نرفته بود و ما ناگهان با این اولتیماتوم روبه رو شدیم. 

 

کسی می گوید باشگاه ها از کجا پول در می آورند؟

 

طاهری در ادامه اذعان داشت: من از رسانه ها گلایه دارم. برخی رسانه ها خیانت می کنند. کسی نمی گوید چرا باشگاه ها پول ندارند. چرا درآمد بلیت فروشی و تبلیغات محیطی مان درست نیست. فقط می گوییم از فلان باشگاه امتیاز کسر خواهد شد. واقعا باید گریه کنیم. این اتفاقات به ضرر فوتبال مان است. تا از یک باشگاه امتیاز کم می شود یا محرومیت نصیب آن می شود سریع آن را تیتر بزرگ می کنیم. بنده یک روز که از این باشگاه بروم خیلی از حرف ها را خواهم زد.

 

کسر امتیاز از رقبا خوشحالمان نمی کند

 

وی درباره صحبت های مطرح شده از سوی برخی افراد منتسب به پرسپولیس که گفته اند از تراکتورسازی امتیاز  کسر می شود گفت: شاید نقطه نظرات دیگران از روی تجربه شان باشد اما ما هیچ اطلاعاتی از چنین مسایلی نداریم و نمی گوییم از باشگاهی امتیاز کسر می شود. کسر امتیاز از دیگر تیم ها ما را خوشحال نمی کند. این اتفاقات به فوتبالمان آسیب می زند. روزی که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتورسازی بسته شد به آقای آجورلو زنگ زدم و وقتی ایشان جواب نداد با یکی از معاونین اصلی شان تماس گرفتم و برای هرگونه کمکی اعلام آمادگی کردم. قشنگی فوتبال به این نیست که همه کنار بروند و یک باشگاه تنها بماند. باشگاه ها در کنار هم فوتبال را می سازند. چرا رسانه ها نمی گویند آیا این باشگاه ها پول داشتند و ندادند؟ 

 

دود این مسایل به چشم تیم ملی می رود

 

طاهری درباره صحبت های کارلوس کی روش که گفته است اگر برانکو عذرخواهی نکند بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی شوند گفت: فکر می کنم ما باید از ادبیات و واژه هایی استفاده کنیم که در شأن تیم ملی جمهوری اسلامی ایران باشد. این ادبیات نه در شأن سرمربی محترم تیم ملی است و نه شایسته سرمربی محترم پرسپولیس که بسیار خوش نام و باشخصیت است. ما اگر این مسایل را رعایت نکنیم دیگر کسی برای تیم ملی ، فدراسیون و باشگاه احترام قائل نمی شود. استفاده از عبارت های اینچنینی چه معنایی می تواند داشته باشد.برخی مسایل باید در خانواده فوتبال حل شود. ما باید جلوی تنش را بگیریم. نفرات پرسپولیس به نام و آماده هستند. این را همه کارشناسان و اهالی فوتبال اذعان کرده اند پس اگر دعوت نشوند به خاطر مسایل فنی نبوده و این اتفاق شایسته نیست و دود آن به چشم تیم ملی می رود.

 

کاپ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: