کد خبر: ۷۰۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۱
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت طبق خواسته مجلس هزینه شرکت های دولتی را از منابع درآمد هدفمندی حذف و مابقی را اعلام کرده است.
دولت طبق خواسته مجلس هزینه شرکت های دولتی را از منابع درآمد هدفمندی حذف و مابقی را اعلام کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی لاریجانی در نشست علنی نوبت سوم امروز مجلس شورای اسلامی در توضیح اختلاف نظرات پیش آمده در خصوص تبصره هدفمندی لایحه بودجه سال ۹۶ گفت: آقای حاجی بابایی معتقد است قانون برنامه در نقاطی باید اصلاح شود که درست است و به آقای تاجگردون نیز ابلاغ کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه گزارش دیوان محاسبات در خصوص تفریغ بودجه سال ۹۴ بود، عنوان کرد: در صفحه ۴۰۷ آن، منابع گفته شده که در مجموع ۴۳ هزار میلیارد تومان است که منهای ۱۱ هزار میلیارد تومان هزینه های شرکت های دولتی، همان ۳۶ هزار میلیارد تومان باقی می ماند که در این قسمت آقای حاجی بابایی معتقد است باید تفاوت ضرب و تقسیم های بنزین نیز در آن بیاید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دولت نیز معتقد است باید با همین منابع درآمدی، کار هم بکند لذا ما در مجلس گفتیم هزینه موردنیاز خود را برداشته و مابقی پول را اعلام کند که این رقم نیز به خزانه می رود و هیچ کدام خلاف نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: