کد خبر: ۷۰۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۵
مهاجم سابق استقلال گفت:17 سال پیش با استقلالی به فینال آسیا رفتیم که کل قرارداد بازیکنانمان به اندازه رضا شاهرودی بود که در دالیان 300میلیون گرفته بود.
التعاون کپی الاهلی است و برای امتیاز می‌آید/ با استقلالی که به اندازه یک شاهرودی قیمت داشت فینالیست شدیمبه گزارش خبرداغ ، علی موسوی در خصوص روند تیم استقلال و دیدگاهش نسبت به عملکرد آبی‌پوشان گفت: روند خوب استقلال از بازی با پیکان شروع شد و فکر می‌کنم بعد از آن مسابقه استقلال مقابل ماشین‌سازی و صنعت نفت دو برد روحیه‌بخش کسب کرد و سپس به بازی با السد و پرسپولیس رسید و کارش را تکمیل کرد.

 

وی افزود: استقلال در بازی با الاهلی امارات با تفکری دیگر پا به مسابقات گذاشت و شما دیدید که الاهلی با برنامه در این مسابقه به میدان رفت. در آسیا تمامی مربیان برای دقیقه به دقیقه بازی‌ها برنامه دارند و اگر یک مربی برنامه نداشته باشد دچار مشکل خواهد شد. در آن مسابقه استقلال دوندگی فوق‌العاده‌ای داشت و توانست پا به پای حریف دوندگی داشته باشد ولی دیدید که حرفه‌ای‌گری اماراتی‌ها درست در دقیقه آخر کار دست استقلال داد. آنها با خونسردی به توپ ضربه می‌زدند اما استقلال نتوانست بازی را به موقع کنترل کند و در حالی که می‌شد مسابقه را یک بر یک به پایان برد روی یک غفلت گل خورد.

 

مهاجم سابق استقلال در ادامه تاکید کرد: نقطه ضعف استقلال در آن بازی این بود که بازیکنان سراسیمه و عجولانه می‌خواستند توپ را به مهاجمین برسانند و به همین دلیل دقت ضربات پایین می‌آمد و در نهایت همین موضوع باعث شد در حالی که استقلال سوار بر بازی بود برای دقایقی مسابقه را از دست بدهد و در نهایت هم بازی را واگذار کند.

 

موسوی در ادامه در خصوص دیدار آبی‌پوشان مقابل التعاون گفت: این تیم به نظرم کپی الاهلی امارات است. از سوی دیگر فوتبال عربستان همیشه سطحش از امارات بالاتر است و مطمئنا آنها برای کسب امتیاز از استقلال به زمین می‌آیند.من مطمئن هستم التعاون فوتبال حرفه‌‌ای را بازی خواهد کرد و آنها از کوچکترین فرصتی استفاده خواهند کرد.

 

مهاجم سابق استقلال گفت: باید قبول داشته باشیم که در این 7-8 سال درجا زده‌ایم. ما همیشه از فوتبال عرب‌ها سرتر بودیم اما می‌بینید که آنها در خانه هم یقه ما را می‌گیرند. شاید ما با استفاده از حربه تعصب و دوندگی بتوانیم مقابل آنها دوام بیاوریم. 

 

وی ادامه داد: زمانی که ما نائب قهرمان آسیا شدیم کل تیم ما 300 میلیون قیمت داشت ولی از آن طرف رضا شاهرودی که در دالیان چین بازی می‌کرد به اندازه کل قیمت استقلال پول گرفته بود. هر چند با همان تیم تیم شاهرودی را شکست دادیم. از آن زمان فوتبال شرق آسیا به فکر پیشرفت بود و ما به فکر درگیری و مشکلات مدیریتی. باید قبول کنیم ما باید خودمان را اصلاح کنیم و 15 سال است که در جا می‌زنیم.متاسفانه همه دراین فوتبال به فکر جیب خودشان هستند و اگر تا چند سال دیگر در این فوتبال کودتا نشود دیگر نمی‌شود کاری کرد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: