کد خبر: ۷۰۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۳۵
در حالی که استفاده از سه بازیکن غیرمجاز صحبت هایی در خصوص احتمال کسر امتیاز از این تیم را به همراه داشته این مساله از سوی کمیته حقوقی منتفی اعلام شد.
خبر خوش برای پرشورها/ بحث کسر امتیاز از تراکتور رسما منتفی شدبه گزارش خبرداغ ، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و هاشم بیگ زاده سه بازیکنی بودند که بعد از نامه فیفا مبنی بر ممنوعیت تراکتورسازی از حضور در نقل و انتقالات برای سرخپوشان تبریزی به میدان رفتند. اتفاقی که باعث شد شایعاتی در خصوص احتمال کسر امتیاز از این تیم به دلیل استفاده از بازیکنان غیرمجاز به وجود آید.

 

احمدرضا براتی با حضور روی خط برنامه رادیویی گفتگو، در خصوص اینکه با حضور این بازیکنان در ترکیب وضعیت نتایج آن چه خواهد شد، گفت: من گزارشی که برای فیفا ارسال شده را در جریان نیستم اما در خصوص پاسخ آن چیزی که آمده باید بگویم، انعقاد قرارداد استخدامی هیچ مشکلی ندارد؛ اما استفاده از آنها ممنوع و طبیعتا امکانپذیر نیست.

 

حتی بازیکنی که ثبت کرده و چنانچه مبنای ثبت و صدور کارت بازی غیرقانونی باشد غیرمجاز است و تغییر نتیجه را در پی خواهد داشت؛ چنانچه ظرف دو ساعت بعد از بازی کسی اعتراضی به آن داشته باشد. در قانون کشور ما بازی آنها با اشتباه مقامات برگزاری نتیجه هیچ تغییری نمی کند و تنها از بازی آنها در آینده جلوگیری می شود.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: