کد خبر: ۷۰۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵
تعداد بازدید: ۳۲۱
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر با اشاره به برگزاری بيست و هشتمين نمايشگاه كتاب استاني با عاملیت این بانک، از توزیع 5700 بن کارت خرید کتاب در این نمایشگاه خبر داد.
توزیع 5700 بن کارت خرید کتاب در نمایشگاه کتاب ایلام با عاملیت بانک شهربه گزارش خبرداغ  به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مهدی اکرمی، مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر با بیان این مطلب اظهار کرد: در اين نمايشگاه سه ميليارد ريال اعتبار در قالب ٥٧٠٠كارت پانصدهزار ريالي و يك ميليون ريالي به مراجعه كنندگان با احتساب بيست درصد يارانه وزارت ارشاد توزيع مي‌شود.

وی افزود: در اين نمايشگاه حدود۳۱ هزار عنوان كتاب با حضور حدود٢٦٠ ناشر در حدود٢٠٠غرفه ارائه می‌شود.

اکرمی خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل در ارائه خدمات به بازدیدکنندگان این نمایشگاه، بانك شهر تعداد٢١٠ كارتخوان طريق بانک شهر در اختيار غرفه داران قرار می‌دهد.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر در ادامه خاطر نشان کرد: تعداد چهار كتابفروشي منتخب از سوي وزارت ارشاد معرفي شده است كه در زمان نمايشگاه و يك هفته بعداز آن مي توانند با استفاده از كارتخوان‌هاي بانك شهر و دريافت بن كارت به فروش كتاب بپردازند.

وی تصریح کرد: بانك شهر با احداث چهار كانتر بانكي علاوه بر توزيع بن كارت به ارائه خدمات بانكي، آموزش و نصب ابزارهاي الكترونيكي مي‌پردازد که به همين منظور با نصب يك دستگاه بلوتوث سنتر ، يك دستگاه خود پرداز و يك دستگاه شهرنت مجهز به خودپرداز، خود دريافت، وب كيوسك و خودبانك آماده ارائه همه خدمات بانكي و الكترونيكي است.

بر این اساس، بيست و هشتمين نمايشگاه كتاب استاني در ایلام از هشتم تا سیزدهم اسفندماه از ساعت ٩ تا ١٢و۱۶ تا ٢١ برگزار می ‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: