کد خبر: ۷۰۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۲۹
رحیم‌پور در جمع خبرنگاران:
معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه گفت: در حال آماده‌سازی اسناد و محورهای سفر الهام‌علی‌اف رییس‌جمهور آذربایجان به تهران هستیم.
امضای بیش از ۵ سند همکاری در سفر روحانی به روسیه/در حال آماده‌سازی محورهای سفر علی‌اف به تهران هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، ابراهیم رحیم‌پور در حاشیه مراسم بزرگداشت خانواده‌های وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران درباره سفر رییس‌جمهور به روسیه گفت: تهران و مسکو در اوج روابط با یکدیگر قرار دارند، این همکاری‌ها در همه مسائل اعم از سیاسی، اقتصادی و منطقه‌ای است.

او با بیان اینکه همکاری‌های دو کشور هم‌اینک در حال ساماندهی است، اظهار داشت: سفر به روسیه، سفری است که دو رییس‌جمهور با انجام آن موافقت کرده‌اند. در حال حاضر در خصوص اسناد در حال مذاکره هستیم و می‌خواهیم آنها را نهایی کنیم. من نمی‌توانم آنها را نام ببرم چون ممکن است ملاحظاتی درباره‌ آنها وجود داشته باشد و برخی هم تا لحظه آخر ممکن است نهایی نشوند با این وجود بیش از پنج سند در ابعاد مختلف اقتصادی، کنسولی، فرهنگی و مسائل کلان دو کشور ان‌شاالله امضا خواهد شد.

معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه درباره سفر الهام‌علی‌اف رییس‌جمهور آذربایجان به تهران هم گفت: در حال آماده‌سازی اسناد و محورهای این سفر هستیم.

رحیم‌پور با بیان اینکه این سفر در زمانی نزدیک انجام می‌شود، تصریح کرد: روابطمان با آذربایجان در دو سال گذشته روز به روز بهتر شده و هم‌اینک در اوج روابط هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: