کد خبر: ۷۰۸۶۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
تعداد بازدید: ۳۱۹
سعید زرندی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره منطقه ویژه اقتصادی پیام در نشست مشترک با مسعود کمال‌آبادی مدیرشعب پست‌بانک استان البرز گفت: با توجه به فعالیت شعبه فرودگاه پیام، نقش این بانک در رونق اقتصادی منطقه مذکور بسیار مهم است.
دکتر زرندی: پست بانک ایران نقش مهمی در رونق اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی پیام داردبه‌گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی در ادامه با ابراز خرسندی از راه‌انداری پست‌بانک شعبه فرودگاه پیام در منطقه ویژه اقتصادی، این مهم را نشان از اراده جدی این بانک در حل مشکلات و معضلات مالی فعالان اقتصادی دانست و خواستار حمایت و همکاری‌های متقابل شد.
همچنین کمال‌آبادی در این نشست بر آمادگی پست‌بانک‌ایران برای حمایت مطلوب و سازنده از فعالان اقتصادی و حوزه‌های‌ ICT و IT تأکید نمود.
گفتنی است: در نشست مذکور عضو هیأت مدیره منطقه ویژه اقتصادی پیام، رئیس شعبه فرودگاه پیام و سیار مسئولان پست‌بانک استان نیز حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: